Salta al contingut principal

Com arribar de Santa Marta Del Cerro a Cuéllar per bus?

De Santa Marta Del Cerro a Cuéllar per bus

Per arribar des de Santa Marta Del Cerro a Cuéllar hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la DEMANDA bus des de Santa Marta Del Cerro estació a Sepúlveda (Plaza Del Trigo) estació A continuació, hauràs de canviar a SG-BOC bus i, finalment, a agafa la SG-VA bus des de Segovia - Estación De Autobuses estació a Estación De Autobuses De Cuéllar estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 4 hr 36 min L’horari de bus des de Santa Marta Del Cerro pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Cuéllar a l’app Moovit.

276min
Bus - DEMANDADEMANDA
Bus - SG-BOCSG-BOC
Bus - SG-VASG-VA
Caminar fins a Cuéllar
Surt de Santa Marta Del Cerro

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Santa Marta Del Cerro
  • 2
    Bus - DEMANDADEMANDA
    Espera a bus
    DEMANDA
    Sepúlveda (Ceo)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Sepúlveda (Plaza Del Trigo)
    16 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Sepúlveda (Estación De Autobuses)
    290 m • 4 min
  • 5
    Bus - SG-BOCSG-BOC
    Espera a bus
    SG-BOC
    Segovia (Estación De Autobuses)
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Segovia - Estación De Autobuses
    88 min
  • 7
    Bus - SG-VASG-VA
    Espera a bus
    SG-VA
    Valladolid (Estación De Autobuses)
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses De Cuéllar
    46 min
  • 9
    Caminar fins a Cuéllar
    Caminar fins a
    Cuéllar
    Calle de los Trinitarios
    530 m • 7 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Segovia.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Santa Marta Del Cerro a Cuéllar

La distància entre Santa Marta Del Cerro i Cuéllar és d'aproximadament 171.74 km. Aquest trajecte sol durar uns 276 min. Moovit et mostrarà com anar de Santa Marta Del Cerro a Cuéllar amb bus, perquè sempre tinguis opcions fàcils per moure’t per Cuéllar.

Horari de Bus de Santa Marta Del Cerro a Cuéllar

Per consultar l’horari de bus de Santa Marta Del Cerro a Cuéllar amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Santa Marta Del Cerro) i la destinació (Cuéllar), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Santa Marta Del Cerro a Cuéllar?

    La manera més ràpida triga 276 minuts, utilitzant Bus línia DEMANDA, Bus línia SG-BOC, Bus línia SG-VA.

  • Hi ha un bus directe entre Santa Marta Del Cerro i Cuéllar?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 4 hr 36 min.

  • Quina línia de bus va des de Santa Marta Del Cerro a Cuéllar?

    La línia DEMANDA bus va des de l'estació de Sepúlveda (Ceo) a prop de Santa Marta Del Cerro a Santa Marta Del Cerro fins a l'estació de Sepúlveda (Plaza Del Trigo). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Sepúlveda (Plaza Del Trigo) a prop de Cuéllar.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Santa Marta Del Cerro fins a Cuéllar amb bus?

    El temps de viatge total entre Santa Marta Del Cerro a i Cuéllar a per bus és d'aproximadament 4 hr 36 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Santa Marta Del Cerro per arribar a Cuéllar?

    Agafa la DEMANDA bus des de la Sepúlveda (Ceo) parada a prop de Santa Marta Del Cerro a Santa Marta Del Cerro.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Santa Marta Del Cerro i Cuéllar?

    Baixa del bus a la Sepúlveda (Plaza Del Trigo) parada, que és la més propera a Cuéllar