Com arribar de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal per bus?
De Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal per bus
Per arribar des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal a Dúrcal, agafa la 4 bus des de Avda. Andalucía 91 estació a Avda. Investigación - Fte Hospital Campus Salud estació. A continuació, agafa la GRNDA-UGIJ bus des de P.T. Salud estació a Durcal (E) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 26 min L’horari de bus des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Dúrcal a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióAvda. Andalucía 91ID 165370 m • 5 min
- 2Espera a bus4Avda. Investigación - Fte Hospital Campus Salud
- 3Desplaça't a bus estacióAvda. Investigación - Fte Hospital Campus SaludID 66125 min
- 4Camina fins a bus estacióP.T. Salud300 m • 5 min
- 5Espera a busGRNDA-UGIJUgijar
- 6Desplaça't a bus estacióDurcal (E)35 min
- 7Caminar fins aDúrcalPlaza de España540 m • 7 min
Ruta alternativa de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal per bus a través de GRNDA-UGIJ
Agafa un bus directe des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal a Dúrcal: agafa la GRNDA-UGIJ bus des de Estación De Autobuses De Granada Estación De Autobuses estació a Durcal (E) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 21 min L’horari de bus des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Dúrcal a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióEstación De Autobuses De Granada Estación De Autobuses1.46 km • 19 min
- 2Espera a busGRNDA-UGIJUgijar
- 3Desplaça't a bus estacióDurcal (E)55 min
- 4Caminar fins aDúrcalPlaza de España540 m • 7 min
Indicacions de transport públic des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal
Horari de Bus de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal
Rutes relacionades
- Prof. Vicente Callao - Facultad Ciencias Educación a Dúrcal
- Profesor Clavera - Fte Alojamientos Universitarios a Dúrcal
- Profesor Clavera - Facultad Psicología 1 a Dúrcal
- Profesor Clavera - Facultad Farmacia 2 a Dúrcal
- Profesor Clavera - Facultad Económicas Y Empresariales a Dúrcal
- Prof. Vicente Callao - Fte Facultad Teología a Dúrcal
- Fontiveros 46 a Dúrcal
- Avda. De La Ilustración - Facultad Ciencias De La Salud a Dúrcal
- Avda. De La Ilustración 80 a Dúrcal
- Avda. Innovación - Parque Tecnológico a Dúrcal
- Profesor Clavera - Instituto Andaluz De Geofísica a Dúrcal
- Avda. Constitución 20 a Dúrcal
- Gran Vía 14 - Catedral a Dúrcal
- Gran Vía 54 a Dúrcal
- Periodista Rafael Gómez Montero 3 a Dúrcal
- Beethoven - Fte Ies Mariana Pineda a Dúrcal
- Cuesta De San Antonio 25 a Dúrcal
- Cristo De La Yedra 33 a Dúrcal
- Paseo Del Padre Manjón - Fte 1 a Dúrcal
- Carrera Del Darro 33 - Bañuelo a Dúrcal
Ruta alternativa de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal per bus a través de GRNDA-UGIJ
Agafa un bus directe des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal a Dúrcal: agafa la GRNDA-UGIJ bus des de Estación De Autobuses De Granada Estación De Autobuses estació a Durcal (E) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 21 min L’horari de bus des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Dúrcal a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióEstación De Autobuses De Granada Estación De Autobuses1.46 km • 19 min
- 2Espera a busGRNDA-UGIJUgijar
- 3Desplaça't a bus estacióDurcal (E)55 min
- 4Caminar fins aDúrcalPlaza de España540 m • 7 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal?
La manera més ràpida triga 86 minuts, utilitzant Bus línia 4, Bus línia GRNDA-UGIJ.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal?
La ruta alternativa triga 81 minuts, utilitzant Bus línia GRNDA-UGIJ.
Hi ha un bus directe entre Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes i Dúrcal?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 26 min.
Quina línia de bus va des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Dúrcal?
La línia 4 bus va des de l'estació de Avda. Andalucía 91 a prop de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Granada fins a l'estació de Avda. Investigación - Fte Hospital Campus Salud. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Avda. Investigación - Fte Hospital Campus Salud a prop de Dúrcal.
Quant de temps es triga en viatjar des de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes fins a Dúrcal amb bus?
El temps de viatge total entre Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a i Dúrcal a per bus és d'aproximadament 1 hr 26 min.
On puc pujar al bus a prop de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes per arribar a Dúrcal?
Agafa la 4 bus des de la Avda. Andalucía 91 parada a prop de Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes a Granada.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Periodista Eugenio Sellés - Fte Facultad Bellas Artes i Dúrcal?
Baixa del bus a la Avda. Investigación - Fte Hospital Campus Salud parada, que és la més propera a Dúrcal
Rutes populars
- Plaza Del Retiro a El Chaparral Andalusia Spain
- Beethoven - Frente Ies Alhambra a Órgiva
- Las Gabias a Órgiva
- Deifontes 1 a El Chaparral Andalusia Spain
- Padul a Churriana De La Vega
- Avda. Dílar 71 a Estadio Nuevo Los Cármenes
- Palacio De Congresos a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Avda. Fernando De Los Ríos 2 a Universidad De Granada - Campus Centro
- Bola De Oro a Facultad De Psicología
- Cno. Ronda 184 a Facultad De Trabajo Social - Facultad De Ciencias Del Trabajo
- Pinos Puente a Atarfe
- Cno. Ronda 82 - Recogidas a Hospital Hla Inmaculada
- Goya 2 V a Universidad De Granada - Campus Centro
- Gran Vía 5 - Catedral a Dúdar
- Cno. Alfacar - Ceip Juan Ramón Jiménez a Quéntar
- Dílar a Maracena
- Colomera a Moclín
- Ctra. De Granada a Plaza de Toros
- Rio Monachil (Fermasa) a Santa Fe Andalusia Spain
- Plaza Fontiveros a Huétor Vega