Salta al contingut principal

Com arribar de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes per bus?

De Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes per bus

Agafa un bus directe des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes a Zaragoza: agafa la 410 bus des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista estació a Intercambiador Carlos V estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 30 min

30min
Camina fins a bus estacióBus - 410
410
Caminar fins a Edificio Cervantes
Surt de Ctra. Valencia - Parador Ciclista

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Ctra. Valencia - Parador Ciclista
    ID 257
    210 m • 3 min
  • 2
    Bus - 410410
    Espera a bus
    410
    Circular Zaragoza - Cuarte
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador Carlos V
    16 min
  • 4
    Caminar fins a Edificio Cervantes
    Caminar fins a
    Edificio Cervantes
    Calle de Corona de Aragón
    900 m • 12 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Zaragoza.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes

La distància entre Ctra. Valencia - Parador Ciclista, Zaragoza i Edificio Cervantes, Zaragoza és aproximadament de 6.09 km, que normalment es pot recórrer en 30 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Zaragoza, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes?

    La manera més ràpida triga 30 minuts, utilitzant Bus línia 410.

  • Hi ha un bus directe entre Ctra. Valencia - Parador Ciclista i Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes a Zaragoza en 30 min

  • Quina línia de bus va des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    La línia 410 bus va des de l'estació de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a prop de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a l'estació de Circular Zaragoza - Cuarte a prop de Edificio Cervantes a Zaragoza

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes a Zaragoza amb bus?

    El temps total de viatge entre Ctra. Valencia - Parador Ciclista i Edificio Cervantes a Zaragoza per bus és d'aproximadament 30 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Ctra. Valencia - Parador Ciclista per arribar a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Agafa la 410 bus des de la Ctra. Valencia - Parador Ciclista parada a prop de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Zaragoza.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Ctra. Valencia - Parador Ciclista i Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Baixa del bus a la Circular Zaragoza - Cuarte parada, que és la més propera a Edificio Cervantes a Zaragoza

  • Quan és el primer bus des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    El primer bus des de Ctra. Valencia - Parador Ciclista a Edificio Cervantes a Zaragoza és Zaragoza - Cuarte de Huerva. Surt de la Ctra. Valencia - Parador Ciclista parada a les 9:44.