Salta al contingut principal

Com arribar de San José, 9 a El Albéitar per bus?

Horari de bus de San José, 9 a El Albéitar

El bus 9C de San José, 9 a El Albéitar circula de 7:15 a 22:45, amb sortides cada 30 min. El trajecte dura uns 19 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De San José, 9 a El Albéitar per bus

Agafa un bus directe des de San José, 9 a El Albéitar a León: agafa la 9C bus des de San Ignacio De Loyola, 41 estació a Estación De Autobuses estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 19 min L’horari de bus des de San José, 9 pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a El Albéitar a l’app Moovit.

19min
Camina fins a bus estació
Bus - 9C9C
Caminar fins a El Albéitar
Surt de San Ignacio De Loyola, 41

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    San Ignacio De Loyola, 41
    260 m • 4 min
  • 2
    Bus - 9C9C
    Espera a bus
    9C
    Est. Autobuses
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses
    8 min
  • 4
    Caminar fins a El Albéitar
    Caminar fins a
    El Albéitar
    Calle Luis de Sosa
    540 m • 7 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a León.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de San José, 9 a El Albéitar

La distància entre San José, 9, León i El Albéitar, León és aproximadament de 3.32 km, que normalment es pot recórrer en 19 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de San José, 9 a El Albéitar abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a León, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de San José, 9 a El Albéitar

Per consultar l’horari de bus de San José, 9 a El Albéitar amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (San José, 9) i la destinació (El Albéitar), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de San José, 9 a El Albéitar?

    La manera més ràpida triga 19 minuts, utilitzant Bus línia 9C.

  • Hi ha un bus directe entre San José, 9 i El Albéitar a León?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de San José, 9 a El Albéitar a León en 19 min

  • Quina línia de bus va des de San José, 9 a El Albéitar a León?

    La línia 9C bus va des de l'estació de San Ignacio De Loyola, 41 a prop de San José, 9 a l'estació de Estación De Autobuses a prop de El Albéitar a León

  • Quant de temps es triga a viatjar des de San José, 9 a El Albéitar a León amb bus?

    El temps total de viatge entre San José, 9 i El Albéitar a León per bus és d'aproximadament 19 min.

  • On puc pujar al bus a prop de San José, 9 per arribar a El Albéitar a León?

    Agafa la 9C bus des de la San Ignacio De Loyola, 41 parada a prop de San José, 9 a León.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre San José, 9 i El Albéitar a León?

    Baixa del bus a la Estación De Autobuses parada, que és la més propera a El Albéitar a León