Com arribar de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao per bus?
Horari de bus de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao
El bus T1-TRAM de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao circula de 7:00 a 22:00, amb sortides cada 10-30 min. El trajecte dura uns 43 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao per bus
Agafa un bus directe des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao a Castellón De La Plana: agafa la T1-TRAM bus des de Universitat Jaume I - Uji estació a Grau (Rtda. Centenari) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 43 min L’horari de bus des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a El Grao a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióUniversitat Jaume I - Uji1.19 km • 15 min
- 2Espera a busT1-TRAMGrau (Rtda. Centenari)
- 3Desplaça't a bus estacióGrau (Rtda. Centenari)24 min
- 4Caminar fins aEl Grao340 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao
Horari de Bus de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao
Rutes relacionades
- Urb. Masia Gaeta a El Grao
- Maria Rosa Molas Núm. 12 a El Grao
- Ctra. Alcora (Grup Reis) a El Grao
- Encreuament Quadra Salera a El Grao
- Ctra. Alcora (Quadra Els Cubos) a El Grao
- Ctra. Alcora (Mas Blau) a El Grao
- Recinte Firal (Mercat) a El Grao
- Q. Borriolenc (Grupo S.Marcos y S.Agustin) a El Grao
- Comissaria Policia (Riu Sella) a El Grao
- C/ Riu Nalón (Davant Núm. 2) a El Grao
- Cuadra Salera (Centre Comercial) a El Grao
- C/ Pintor Carbó a El Grao
- Parque Mérida (Cc. La Salera) a El Grao
- Rotonda Escultura Silla a El Grao
- Quadra Salera (Centre Urban) a El Grao
- Quadra Saboner, Núm. 2 a El Grao
- Quadra Saboner (Davant Núm. 41) a El Grao
- Ctra. Alcora, Núm. 256 a El Grao
- Ctra. Ribesalbes (Grup Pilar, Núm. 125) a El Grao
- Ctra. Ribesalbes (Grup Pilar, Núm. 151) a El Grao
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao?
La manera més ràpida triga 43 minuts, utilitzant Bus línia T1-TRAM.
Hi ha un bus directe entre Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] i El Grao a Castellón De La Plana?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao a Castellón De La Plana en 43 min
Quina línia de bus va des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao a Castellón De La Plana?
La línia T1-TRAM bus va des de l'estació de Universitat Jaume I - Uji a prop de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a l'estació de Grau (Rtda. Centenari) a prop de El Grao a Castellón De La Plana
Quant de temps es triga a viatjar des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao a Castellón De La Plana amb bus?
El temps total de viatge entre Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] i El Grao a Castellón De La Plana per bus és d'aproximadament 43 min.
On puc pujar al bus a prop de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] per arribar a El Grao a Castellón De La Plana?
Agafa la T1-TRAM bus des de la Universitat Jaume I - Uji parada a prop de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a Castellón De La Plana.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] i El Grao a Castellón De La Plana?
Baixa del bus a la Grau (Rtda. Centenari) parada, que és la més propera a El Grao a Castellón De La Plana
Quan és el primer bus des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao a Castellón De La Plana?
El primer bus des de Empalme Hospital de La Magdalena [Castelló de La Plana] a El Grao a Castellón De La Plana és UJI - Grau. Surt de la Universitat Jaume I - Uji parada a les 9:00.
Rutes populars
- Pl. Juan Renau, Front 14 [Sant Joan de Moró] a Univeristat Jaume I
- Paquito El Botigue [Sierra Engarcerán] a Aeropuerto de Castellon
- Castellón de La Plana a Algimia de Almonacid
- Lucena Del Cid a Algimia de Almonacid
- Puebla de Arenoso a Castellnovo
- Les Useras a Canet Lo Roig
- Av. Montendre, 47 [Onda] a Aeropuerto de Castellon
- L'Alcora a Torreblanca
- Torreblanca a Toga
- Cv-15 Pk 14+200 Descendente - Mas Del Advocat [Vall Dalba] a Aeropuerto de Castellon
- Chodos a Oropesa Del Mar
- Argelita a Benicasim
- Chodos a Chilches
- Sagunto a Barracas
- Alcalá de Xivert a Betxí
- Fanzara a Alquerías Del Niño Perdido
- Calderón de La Barca (Col.Legi) a Aeropuerto de Castellon
- Benafigos a Nules
- Benicasim a Vinaròs
- Torreblanca a Espadilla