Salta al contingut principal

Com arribar de Burgohondo a El Molar per bus and tren?

De Burgohondo a El Molar per bus and tren

Per arribar des de Burgohondo a El Molar a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia: agafa la VACL037 bus des de Ctra. Av-900 - Burgohondo estació a Ávila - Estación De Autobuses estació A continuació, hauràs de canviar a REG tren i, finalment, a agafa la 193 bus des de Intercambiador De Plaza De Castilla estació a Av. España - Almirante Martel estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 8 hr 9 min L’horari de bus and tren des de Burgohondo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a El Molar a l’app Moovit.

489min
Bus - VACL037VACL037
Tren - REG
Tren - REG
Bus - 193193
Surt de Ctra. Av-900 - Burgohondo

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Burgohondo
  • 2
    Bus - VACL037VACL037
    Espera a bus
    VACL037
    Ávila
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ávila - Estación De Autobuses
    55 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Ávila
    390 m • 6 min
  • 5
    Tren - REGREG
    Espera a tren
    REG
    Madrid (Chamartín)
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Chamartín
    110 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Intercambiador De Plaza De Castilla
    ID 8_17470
    970 m • 13 min
  • 8
    Bus - 193193
    Espera a bus
    193
    Av. España - Almirante Martel
  • 9
    Desplaça't a bus estació Av. España - Almirante Martel
    Desplaça't a bus estació
    Av. España - Almirante Martel
    ID 8_09648
    34 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Burgohondo a El Molar

La distància entre Burgohondo, Madrid i El Molar, Madrid és aproximadament de 206.51 km, que normalment es pot recórrer en 489 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Burgohondo a El Molar abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Burgohondo a El Molar

Per consultar l’horari de bus and tren de Burgohondo a El Molar amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Burgohondo) i la destinació (El Molar), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Burgohondo a El Molar?

    La manera més ràpida triga 489 minuts, utilitzant Bus línia VACL037, Tren línia REG, Bus línia 193.

  • Hi ha un bus directe entre Burgohondo i El Molar a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 8 hr 9 min.

  • Quina línia de bus va des de Burgohondo a El Molar a Madrid?

    La línia VACL037 bus va des de l'estació de Ávila - Estación De Autobuses a prop de Burgohondo a l'estació de Ávila. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia fins a l'estació de Ávila a prop de El Molar a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Burgohondo a El Molar a Madrid amb bus and tren?

    El temps total de viatge entre Burgohondo i El Molar a Madrid per bus and tren és d'aproximadament 8 hr 9 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Burgohondo per arribar a El Molar a Madrid?

    Agafa la VACL037 bus des de la Ávila - Estación De Autobuses parada a prop de Burgohondo a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Burgohondo i El Molar a Madrid?

    Baixa del bus a la Ávila parada, que és la més propera a El Molar a Madrid