Com arribar de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet per bus?
De Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet per bus
Agafa un bus directe des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet a Valencia: agafa la 25 bus des de Porta De La Mar - General Palanca estació a Centre De Salut El Perellonet estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 45 min L’horari de bus des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a El Perellonet a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióPorta De La Mar - General PalancaID 225390 m • 2 min
- 2Espera a bus25El Perelló
- 3Desplaça't a bus estacióCentre De Salut El PerellonetID 217742 min
- 4Caminar fins aEl PerellonetAvinguda de les Gavines90 m • 2 min
Indicacions de transport públic des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet
Horari de Bus de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a El Perellonet
- Parc De L'Oest - Germans Rivas [València] a El Perellonet
- Comissaria Policia Local Marítim (Front) a El Perellonet
- Natzaret a El Perellonet
- Moreres a El Perellonet
- Oceanogràfic a El Perellonet
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a El Perellonet
- Quatre Carreres a El Perellonet
- Amado Granell - Montolivet a El Perellonet
- Russafa a El Perellonet
- Alacant a El Perellonet
- Aldaia a El Perellonet
- Loriguilla - Reva a El Perellonet
- Font Del Barranc a El Perellonet
- Pl. San Juan,19 a El Perellonet
- C. Nou D Octubre - Front Complex Administratiu a El Perellonet
- Albal a El Perellonet
- Cementerio a El Perellonet
- Piscina Parc Vedat a El Perellonet
- Cid - Pere María Orts a El Perellonet
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet?
La manera més ràpida triga 45 minuts, utilitzant Bus línia 25.
Hi ha un bus directe entre Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) i El Perellonet a Valencia?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet a Valencia en 45 min
Quina línia de bus va des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet a Valencia?
La línia 25 bus va des de l'estació de Porta De La Mar - General Palanca a prop de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a l'estació de Centre De Salut El Perellonet a prop de El Perellonet a Valencia
Quant de temps es triga a viatjar des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet a Valencia amb bus?
El temps total de viatge entre Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) i El Perellonet a Valencia per bus és d'aproximadament 45 min.
On puc pujar al bus a prop de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) per arribar a El Perellonet a Valencia?
Agafa la 25 bus des de la Porta De La Mar - General Palanca parada a prop de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) i El Perellonet a Valencia?
Baixa del bus a la Centre De Salut El Perellonet parada, que és la més propera a El Perellonet a Valencia
Quan és el primer bus des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet a Valencia?
El primer bus des de Porta De La Mar - Navarro Reverter (Imparell) a El Perellonet a Valencia és 25 - PORTA DE LA MAR - EL SALER / EL PERELLÓ. Surt de la Porta De La Mar - General Palanca parada a les 10:25.
Rutes populars
- Manises a La Pobla De Vallbona
- Àngel Guimerà - Ferran El Catòlic a Hospital La Fe - Torre C
- Alboraia Palmaret a Vinalesa
- Carlet a Beniparrell
- Benicalap a Massamagrell
- Cabanyal a Hospital La Fe - Edificio Asistencial
- Sollana a Carcaixent
- Paterna a La Pobla De Vallbona
- Benetússer a Almussafes
- V. Andrés Estellés a Nuevo Hospital D'Ontinyent (En Construcción)
- Xirivella a Alzira
- Bulevard Sud (Imparell) - Hospital La Fe a Albal
- València-Cabanyal a Massamagrell
- Xàtiva - Estació Del Nord a Mislata
- Pl. Major 36 [Alzira] a Alberic
- Burjassot a Torrent
- Manises a Xàtiva
- Ciutat De Llíria 98 a Sedaví
- Albal a Alfafar
- Aldaia a Benetússer