Com arribar de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a El Perellonet per Metrovalencia and bus?
De València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a El Perellonet per Metrovalencia and bus
Per arribar des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a El Perellonet a Valencia, haurà s d'agafar 2 Metrovalencia lÃnies and una bus lÃnia: agafa la 1 Metrovalencia des de Túria estació a Àngel Guimerà estació A continuació, haurà s de canviar a 9 Metrovalencia i, finalment, a agafa la 25 bus des de Porta De La Mar - General Palanca estació a Blayet estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 54 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióTúria50 m • 1 min
- 2Espera a Metrovalencia1València Sud
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióÀngel GuimerÃ2 min
- 4Espera a Metrovalencia9Alboraia Peris Aragó
- 5Desplaça't a Metrovalencia estacióAlameda5 min
- 6Camina fins a bus estacióPorta De La Mar - General PalancaID 2253200 m • 3 min
- 7Espera a bus25El Perelló
- 8Desplaça't a bus estacióBlayetID 217734 min
- 9Caminar fins aEl PerellonetAvinguda de les Gavines80 m • 2 min
Indicacions de transport públic des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a El Perellonet
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a El Perellonet
- València. Parc De L'Oest - Germans Rivas a El Perellonet
- Natzaret a El Perellonet
- Moreres a El Perellonet
- Oceanogrà fic a El Perellonet
- Ciutat Arts I Ciències - JustÃcia a El Perellonet
- Quatre Carreres a El Perellonet
- Amado Granell - Montolivet a El Perellonet
- Russafa a El Perellonet
- Alacant a El Perellonet
- Aldaia a El Perellonet
- Loriguilla - Reva a El Perellonet
- Font Del Barranc a El Perellonet
- Pl. San Juan,19 a El Perellonet
- C. Nou D Octubre - Front Complex Administratiu a El Perellonet
- Albal a El Perellonet
- Cementerio a El Perellonet
- Piscina Parc Vedat a El Perellonet
- Cid - Pere MarÃa Orts a El Perellonet
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a El Perellonet
Preguntes i respostes
Quina és la manera més rà pida d'arribar des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a El Perellonet?
La manera més rà pida triga 54 minuts, utilitzant Metrovalencia lÃnia 1, Metrovalencia lÃnia 9, Bus lÃnia 25.
Hi ha un Metrovalencia directe entre València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria i El Perellonet a Valencia?
No, haurà s d'agafar 2 Metrovalencia lÃnies and una bus lÃnia en total. El temps total de viatge és de 54 min.
Quina lÃnia de Metrovalencia va des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a El Perellonet a Valencia?
La lÃnia 1 Metrovalencia va des de l'estació de Túria a prop de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a l'estació de València Sud. Des d'allà , haurà s d'agafar una Metrovalencia lÃnia and una bus lÃnia fins a l'estació de València Sud a prop de El Perellonet a Valencia
Quant de temps es triga a viatjar des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a El Perellonet a Valencia amb Metrovalencia and bus?
El temps total de viatge entre València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria i El Perellonet a Valencia per Metrovalencia and bus és d'aproximadament 54 min.
On puc pujar al Metrovalencia a prop de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria per arribar a El Perellonet a Valencia?
Agafa la 1 Metrovalencia des de la Túria estació a prop de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Valencia.
On puc baixar del Metrovalencia quan viatjo entre València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria i El Perellonet a Valencia?
Baixa del Metrovalencia a la València Sud parada, que és la més propera a El Perellonet a Valencia
Rutes populars
- Colón a Mislata
- Alcà sser a Benifaió
- Catarroja a Hospital Nisa 9 de Octubre
- Alboraya a Torrent
- Gaspar Aguilar - Jesús a Tavernes Blanques
- Av. PÃo Xii, 34 – Campanar [València] a Alboraya
- Gandia a XÃ tiva
- Germanies - Cuba a Hospital La Fe - C.C.E.E. Torre B
- Cullera a Masalavés
- Roses a Valencia
- Benetússer a Valencia
- GandÃa a XÃ tiva
- Almenara a Faura
- Masalavés a Beniparrell
- Avinguda Vicent Mortés Alfonso – Barranquet. [Paterna] a Moncada
- Beniparrell a Xirivella
- Oliva a Alfafar
- Reus a Campo De Fútbol Municipal
- Benifaió a Xeraco
- El Clot a Massanassa