Com arribar de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School per bus?
Horari de bus de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School
El bus A1 de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School circula de 5:32 a 22:22, amb sortides cada 20-30 min. El trajecte dura uns 1 hr 16 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School per bus
Per arribar des de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School a Barcelona, agafa la A1 bus des de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon estació a Meridiana - Av. Rio De Janeiro estació. A continuació, agafa la H4 bus des de Gran De Sant Andreu - Palomar estació a Bisbe Català - Pl De Pedralbes estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 16 min L’horari de bus des de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Esade Business School a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióCarretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon
- 2Espera a busA1Estació D´Autobusos De Fabra I Puig
- 3Desplaça't a bus estacióMeridiana - Av. Rio De JaneiroID 10002818 min
- 4Camina fins a bus estacióGran De Sant Andreu - PalomarID 2322250 m • 4 min
- 5Espera a busH4Zona Universitària
- 6Desplaça't a bus estacióBisbe Català - Pl De PedralbesID 76440 min
- 7Caminar fins aEsade Business SchoolCarrer del Marquès de Mulhacén390 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School
Horari de Bus de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School
Rutes relacionades
- La Tor De Querol - Enveitg a Esade Business School
- Pl. Imperial Tarraco a Esade Business School
- Manresa (Estació D'Autobusos) a Esade Business School
- Wellington|Upf a Esade Business School
- Metro Glòries a Esade Business School
- Estació D'Autobusos De Vic a Esade Business School
- Aeroport T1 (Estació D'Autobusos) a Esade Business School
- Pont Universitat a Esade Business School
- Gran Via, 588 a Esade Business School
- Valentí a Esade Business School
- Can Quiseró Mb0505 a Esade Business School
- Estació D'Autobusos D'Igualada a Esade Business School
- Girona (Estació D'Autobusos) a Esade Business School
- Eixample a Esade Business School
- Carrer Dels Safareigs a Esade Business School
- Baricentro a Esade Business School
- Uab Escola De Postgrau (Fgc) a Esade Business School
- Carrer D´Osona / Carrer De La Conca De Barberà a Esade Business School
- Carretera De Barcelona/Carrer De St. Pere a Esade Business School
- Matadepera a Esade Business School
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School?
La manera més ràpida triga 76 minuts, utilitzant Bus línia A1, Bus línia H4.
Hi ha un bus directe entre Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon i Esade Business School?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 16 min.
Quina línia de bus va des de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Esade Business School?
La línia A1 bus va des de l'estació de Meridiana - Av. Rio De Janeiro a prop de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Barberà Del Vallès fins a l'estació de Gran De Sant Andreu - Palomar. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Gran De Sant Andreu - Palomar a prop de Esade Business School a Barcelona.
Quant de temps es triga en viatjar des de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon fins a Esade Business School amb bus?
El temps de viatge total entre Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Barberà Del Vallès i Esade Business School a Barcelona per bus és d'aproximadament 1 hr 16 min.
On puc pujar al bus a prop de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon per arribar a Esade Business School?
Agafa la A1 bus des de la Meridiana - Av. Rio De Janeiro parada a prop de Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon a Barberà Del Vallès.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Carretera De Barcelona/Carrer De L´Escultor Llimon i Esade Business School?
Baixa del bus a la Gran De Sant Andreu - Palomar parada, que és la més propera a Esade Business School a Barcelona
Rutes populars
- Tortosa a Vilafranca Del Penedès
- Sabadell a Olot
- Barcelona a Sant Just Desvern
- Pl. Reina Maria Cristina a T1Aeropuerto El Prat - Barcelona
- Vic a Calldetenes
- Rubí Centre a Hospital General De Catalunya
- Barcelona - Sant Andreu a Mataró
- Girona a Cabanes
- Moià a Barcelona
- Pineda De Mar a Tossa De Mar
- El Prat Estació a Molins De Rei
- Barcelona a Cardedeu
- Martorell Central a Manresa
- Igualada a Martorell
- Marina a Santa Coloma De Gramenet
- Barcelona a Segur De Calafell
- Sant Climent De Llobregat a Barcelona
- Zona Universitària a Manresa
- Martorell Central a Vilanova I La Geltrú
- El Prat Estació a Hospital Universitari De Bellvitge