Salta al contingut principal

Com arribar de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado per bus?

De Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado per bus

Agafa un bus directe des de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado a Granada: agafa la 117 bus des de Acceso A Albolote V estació a Doctor Olóriz estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 25 min L’horari de bus des de Acceso A Albolote pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Escuela Internacional De Posgrado a l’app Moovit.

25min
Camina fins a bus estació
Bus - 117117
Caminar fins a Escuela Internacional De Posgrado
Surt de Acceso A Albolote V

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Acceso A Albolote V
    820 m • 11 min
  • 2
    Bus - 117117
    Espera a bus
    117
    Avda. Andaluces
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Doctor Olóriz
    8 min
  • 4
    Caminar fins a Escuela Internacional De Posgrado
    Caminar fins a
    Escuela Internacional De Posgrado
    Avenida de Madrid
    490 m • 7 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Granada.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado

La distància entre Acceso A Albolote, Granada i Escuela Internacional De Posgrado, Granada és aproximadament de 8.04 km, que normalment es pot recórrer en 25 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Granada, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado

Per consultar l’horari de bus de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Acceso A Albolote) i la destinació (Escuela Internacional De Posgrado), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado?

    La manera més ràpida triga 25 minuts, utilitzant Bus línia 117.

  • Hi ha un bus directe entre Acceso A Albolote i Escuela Internacional De Posgrado?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Acceso A Albolote a Peligros a Escuela Internacional De Posgrado a Granada a les 25 min.

  • Quina línia de bus va des de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado?

    La línia 117 bus va de l'estació de Acceso A Albolote V a prop de Acceso A Albolote a Peligros fins a l'estació de Doctor Olóriz a prop de Escuela Internacional De Posgrado a Granada.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Acceso A Albolote fins a Escuela Internacional De Posgrado amb bus?

    El temps de viatge total entre Acceso A Albolote a Peligros i Escuela Internacional De Posgrado a Granada per bus és d'aproximadament 25 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Acceso A Albolote per arribar a Escuela Internacional De Posgrado?

    Agafa la 117 bus des de la Acceso A Albolote V parada a prop de Acceso A Albolote a Peligros.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Acceso A Albolote i Escuela Internacional De Posgrado?

    Baixa del bus a la Doctor Olóriz parada, que és la més propera a Escuela Internacional De Posgrado a Granada

  • Quan és el primer bus des de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado?

    El primer bus des de Acceso A Albolote a Peligros a Escuela Internacional De Posgrado a Granada és Granada - Peligros -Caserío Fonseca - Monteluz. Surt de la Caserío De Fonseca parada a les 8:50.

  • Quan és el primer metro des de Acceso A Albolote a Escuela Internacional De Posgrado?

    El primer metro des de Acceso A Albolote a Peligros a Escuela Internacional De Posgrado a Granada és Metro de Granada. Surt de la Juncaril estació a les 8:32.