Com arribar de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil per bus?
Horari de bus de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil
El bus L12 de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil circula de 8:03 a 22:33, amb sortides cada 30 min-2 hr. El trajecte dura uns 1 hr 41 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil per bus
Per arribar des de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil a Gijón, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la L12 bus des de [Piedramenuda] Piedramenuda [Cta 01570] estació a [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161] estació A continuació, hauràs de canviar a GIJ bus i, finalment, a agafa la 1 bus des de Gota De Leche (Lado Magnus Blikstad) estació a Ctra. Villaviciosa (Escuela De La Marina) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 41 min L’horari de bus des de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Escuela Superior De Marina Civil a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estació[Piedramenuda] Piedramenuda [Cta 01570]900 m • 12 min
- 2Espera a busL12L12 - Avilés
- 3Desplaça't a bus estació[Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161]17 min
- 4Espera a busGIJGijón
- 5Desplaça't a bus estació[Gijón/Xixón] Estación Alsa [Cta 00784]30 min
- 6Camina fins a bus estacióGota De Leche (Lado Magnus Blikstad)ID 17140 m • 2 min
- 7Espera a bus1Hospital de Cabueñes
- 8Desplaça't a bus estacióCtra. Villaviciosa (Escuela De La Marina)ID 36312 min
- 9Caminar fins aEscuela Superior De Marina CivilCampus Universitario210 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil
Horari de Bus de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil
Rutes relacionades
- Gijón-Sanz Crespo a Escuela Superior De Marina Civil
- La Felguera N. Langreo-N. Llangréu a Escuela Superior De Marina Civil
- El Entrego La Oscura a Escuela Superior De Marina Civil
- Oviedo a Escuela Superior De Marina Civil
- [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Il- Pepe Cosmen [Cta 21470] a Escuela Superior De Marina Civil
- [Bobes] Amazon [Cta 21469] a Escuela Superior De Marina Civil
- Begoña a Escuela Superior De Marina Civil
- Campa De Torres a Escuela Superior De Marina Civil
- Pablo Iglesias 82 - Codema a Escuela Superior De Marina Civil
- Camping Deva a Escuela Superior De Marina Civil
- [Peñes|Cabo De Peñas] Peñes [Cta 17190] a Escuela Superior De Marina Civil
- San Juan De La Nieva a Escuela Superior De Marina Civil
- [Víu'L Pedroucu|Vío Del Pedrouco] Vío Pedrouco [Cta 18698] a Escuela Superior De Marina Civil
- [Víu'L Pedroucu|Vío Del Pedrouco] Vío Pedrouco [Cta 18718] a Escuela Superior De Marina Civil
- [Moutas] Cruce El Llovio [Cta 09360] a Escuela Superior De Marina Civil
- [Alvare|Alvaré] Álvare 2 [Cta 09364] a Escuela Superior De Marina Civil
- [Taramundi] Taramundi [Cta 08770] a Escuela Superior De Marina Civil
- [Vegas, Las/Vegues, Les] Principado 36 Avda [Cta 01082] a Escuela Superior De Marina Civil
- [Arenas|Arenas, Las] Arenas De Cabrales - Aparcamiento [Cta 20840] a Escuela Superior De Marina Civil
- [Llavandera|Lavandera] Celles - Iglesia Santianes [Cta 15701] a Escuela Superior De Marina Civil
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil?
La manera més ràpida triga 101 minuts, utilitzant Bus línia L12, Bus línia GIJ, Bus línia 1.
Hi ha un bus directe entre [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] i Escuela Superior De Marina Civil?
No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 41 min.
Quina línia de bus va des de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Escuela Superior De Marina Civil?
La línia L12 bus va des de l'estació de [Piedramenuda] Piedramenuda [Cta 01570] a prop de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Avilés fins a l'estació de [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161]. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161] a prop de Escuela Superior De Marina Civil a Gijón.
Quant de temps es triga en viatjar des de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] fins a Escuela Superior De Marina Civil amb bus?
El temps de viatge total entre [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Avilés i Escuela Superior De Marina Civil a Gijón per bus és d'aproximadament 1 hr 41 min.
On puc pujar al bus a prop de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] per arribar a Escuela Superior De Marina Civil?
Agafa la L12 bus des de la [Piedramenuda] Piedramenuda [Cta 01570] parada a prop de [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] a Avilés.
On puc baixar del bus quan viatjo entre [Campovega|Campo De Vega] Los Bloques [Cta 00256] i Escuela Superior De Marina Civil?
Baixa del bus a la [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161] parada, que és la més propera a Escuela Superior De Marina Civil a Gijón
Rutes populars
- [Urbanización La Fresneda] Cc Azabache [Cta 02334] a Lugones
- [Pola Llaviana, La/Pola De Laviana] Cidan [Cta 00462] a Campus De El Cristo
- Mieres a Avilés
- [Oviedo/Uviéu] El Mar 31 Avda - El Villar [Cta 02057] a Campus De El Cristo
- [Escampleru, L'|Escamplero] L'Escampleru [Cta 04078] a Campus Del Milán
- Castrillón a Villanueva De Oscos
- [Castañera] La Morgal [Cta 04253] a Uned
- [Urbanización La Fresneda] Glorieta Paseo De Las Bicicletas [Cta 02338] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- Castropol a Avilés
- Aller a Cudillero
- [Rusecu/Rioseco] Rusecu [Cta 01214] a Aulario Norte
- [Gijón/Xixón] Escuela Ingenieros - Campus Viesques [Cta 20658] a Universidad De Oviedo: Campus De Mieres
- Navia a Aller
- [Noreña] Flórez Estrada [Cta 02036] a Lugones
- [Infiestu, L'|Infiesto] Ayuntamiento Piloña [Cta 01934] a Lugones
- [Coruño] Parque Tecnológico [Cta 06080] a Lugones
- Santa Eulalia De Oscos a Valdés
- [La Estación/Lugo De Llanera] Lugo De Llanera [Cta 04257] a Campus De El Cristo
- Langreo a Bimenes
- [Entregu, L'/Entrego, El] El Fielato [Cta 00754] a Lugones