Com arribar de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae- per bus?
Horari de bus de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae-
El bus 3 de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae- circula de 7:23 a 21:53, amb sortides cada 30 min. El trajecte dura uns 2 hr 52 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae- per bus
Per arribar des de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae- a Murcia, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la 3 bus des de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías estació a Capitanes Ripoll - Plaza de Las Puertas de San José estació A continuació, hauràs de canviar a VAC-055 bus i, finalment, a agafa la 36 bus des de Estación de Autobuses de Molina estació a Vial Norte I estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 52 min L’horari de bus des de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Escuela de Negocios -Enae- a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióAvda. Del Portús (Impar) - Los Garcías
- 2Espera a bus3Capitanes Ripoll
- 3Desplaça't a bus estacióCapitanes Ripoll - Plaza de Las Puertas de San José21 min
- 4Camina fins a bus estacióEstación de Autobuses de Cartagena190 m • 3 min
- 5Espera a busVAC-055Madrid
- 6Desplaça't a bus estacióEstación de Autobuses de Molina65 min
- 7Espera a bus36C - Murcia
- 8Desplaça't a bus estacióVial Norte I9 min
- 9Caminar fins aEscuela de Negocios -Enae-Anillo Campus de Espinardo680 m • 9 min
Indicacions de transport públic des de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae-
Horari de Bus de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae-
Rutes relacionades
- La Escucha - Los Jopos a Escuela de Negocios -Enae-
- Cartagena-Plaza Bastarreche a Escuela de Negocios -Enae-
- Llano Del Beal a Escuela de Negocios -Enae-
- Camino Del Puente a Escuela de Negocios -Enae-
- Transformador a Escuela de Negocios -Enae-
- Cuatro Vientos a Escuela de Negocios -Enae-
- Instituto a Escuela de Negocios -Enae-
- El Rojo a Escuela de Negocios -Enae-
- Los Rosales a Escuela de Negocios -Enae-
- Llano de Molina a Escuela de Negocios -Enae-
- La Torre a Escuela de Negocios -Enae-
- Lidl a Escuela de Negocios -Enae-
- Antiguo Cuartel (Impar) a Escuela de Negocios -Enae-
- Menéndez Pidal, 3 a Escuela de Negocios -Enae-
- Moisés a Escuela de Negocios -Enae-
- Carrefour Zaraiche, Juan Carlos I (Par) a Escuela de Negocios -Enae-
- El Pancho a Escuela de Negocios -Enae-
- Venta El Peretón a Escuela de Negocios -Enae-
- Base Aérea a Escuela de Negocios -Enae-
- Los Silvestres a Escuela de Negocios -Enae-
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae-?
La manera més ràpida triga 172 minuts, utilitzant Bus línia 3, Bus línia VAC-055, Bus línia 36.
Hi ha un bus directe entre Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías i Escuela de Negocios -Enae-?
No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 2 hr 52 min.
Quina línia de bus va des de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Escuela de Negocios -Enae-?
La línia 3 bus va des de l'estació de Capitanes Ripoll - Plaza de Las Puertas de San José a prop de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Cartagena fins a l'estació de Estación de Autobuses de Cartagena. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Estación de Autobuses de Cartagena a prop de Escuela de Negocios -Enae- a Murcia.
Quant de temps es triga en viatjar des de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías fins a Escuela de Negocios -Enae- amb bus?
El temps de viatge total entre Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Cartagena i Escuela de Negocios -Enae- a Murcia per bus és d'aproximadament 2 hr 52 min.
On puc pujar al bus a prop de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías per arribar a Escuela de Negocios -Enae-?
Agafa la 3 bus des de la Capitanes Ripoll - Plaza de Las Puertas de San José parada a prop de Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías a Cartagena.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Avda. Del Portús (Impar) - Los Garcías i Escuela de Negocios -Enae-?
Baixa del bus a la Estación de Autobuses de Cartagena parada, que és la més propera a Escuela de Negocios -Enae- a Murcia
Rutes populars
- Alhama De Murcia a Aledo
- Lorca a Molina De Segura
- Ayuntamiento I a Lorquí
- Águilas a Molina De Segura
- Cehegín a Totana
- Alguazas a Murcia
- Hdez. Del Águila a Hospital Virgen de la Arrixaca (Hospital Clínico Universitario Virgen de la Arrixaca)
- Campos Del Río a Los Alcázares
- Estación de Autobuses de Cartagena a Murcia
- Lorca a Pulpí
- Lorca a Alguazas
- Blanca a Las Torres De Cotillas
- Cieza a San Pedro Del Pinatar
- Era Alta a El Palmar Murcia Spain
- Abanilla a Archena
- Mula a Archena
- Aeropuerto Internacional Región de Murcia a Torre Pacheco
- La Aljorra a Torre Pacheco
- Cartagena a Pulpí
- Cieza a Molina De Segura