Salta al contingut principal

Com arribar de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras per bus?

Horari de bus de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras

El bus M-242 de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras circula de 6:55 a 20:00, amb sortides cada 30 min-2 hr 25 min. El trajecte dura uns 53 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras per bus

Per arribar des de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba, agafa la M-242 bus des de Avda. Juan Carlos I (Instituto) estació a Estación De Autobuses Córdoba estació. A continuació, agafa la 5 bus des de Renfe- Est. Buses estació a Glorieta Media Luna estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 53 min L’horari de bus des de Avda. Juan Carlos I (Instituto) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Facultad De Filosofía Y Letras a l’app Moovit.

53min
Bus - M-242M-242
Bus - 55
Caminar fins a Facultad De Filosofía Y Letras
Surt de Avda. Juan Carlos I (Instituto)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Avda. Juan Carlos I (Instituto)
  • 2
    Bus - M-242M-242
    Espera a bus
    M-242
    Estación De Autobuses Córdoba
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses Córdoba
    30 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Renfe- Est. Buses
    110 m • 2 min
  • 5
    Bus - 55
    Espera a bus
    5
    Hospital Reina Sofía
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Glorieta Media Luna
    9 min
  • 7
    Caminar fins a Facultad De Filosofía Y Letras
    Caminar fins a
    Facultad De Filosofía Y Letras
    Calle Almanzor
    480 m • 7 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Cordoba.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras

La distància entre Avda. Juan Carlos I (Instituto), Córdoba i Facultad De Filosofía Y Letras, Córdoba és aproximadament de 32.84 km, que normalment es pot recórrer en 53 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Córdoba, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras

Per consultar l’horari de bus de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Avda. Juan Carlos I (Instituto)) i la destinació (Facultad De Filosofía Y Letras), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras?

    La manera més ràpida triga 53 minuts, utilitzant Bus línia M-242, Bus línia 5.

  • Hi ha un bus directe entre Avda. Juan Carlos I (Instituto) i Facultad De Filosofía Y Letras?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 53 min.

  • Quina línia de bus va des de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Facultad De Filosofía Y Letras?

    La línia M-242 bus va des de l'estació de Estación De Autobuses Córdoba a prop de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Cordoba fins a l'estació de Renfe- Est. Buses. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Renfe- Est. Buses a prop de Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Avda. Juan Carlos I (Instituto) fins a Facultad De Filosofía Y Letras amb bus?

    El temps de viatge total entre Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Cordoba i Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba per bus és d'aproximadament 53 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Avda. Juan Carlos I (Instituto) per arribar a Facultad De Filosofía Y Letras?

    Agafa la M-242 bus des de la Estación De Autobuses Córdoba parada a prop de Avda. Juan Carlos I (Instituto) a Cordoba.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Avda. Juan Carlos I (Instituto) i Facultad De Filosofía Y Letras?

    Baixa del bus a la Renfe- Est. Buses parada, que és la més propera a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba