Salta al contingut principal

Com arribar de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras per bus?

Horari de bus de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras

El bus 8 de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras circula de 6:21 a 23:06, amb sortides cada 10-20 min. El trajecte dura uns 17 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras per bus

Agafa un bus directe des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba: agafa la 8 bus des de Avda. Al-Nasir estació a Medina Azahara 1ª estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 17 min L’horari de bus des de Avda. Al-Nasir pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Facultad De Filosofía Y Letras a l’app Moovit.

17min
Bus - 88
Caminar fins a Facultad De Filosofía Y Letras
Surt de Avda. Al-Nasir

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Avda. Al-Nasir
  • 2
    Bus - 88
    Espera a bus
    8
    Las Palmeras
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Medina Azahara 1ª
    ID 200
    7 min
  • 4
    Caminar fins a Facultad De Filosofía Y Letras
    Caminar fins a
    Facultad De Filosofía Y Letras
    Calle Almanzor
    830 m • 11 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Cordoba.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras

La distància entre Avda. Al-Nasir, Córdoba i Facultad De Filosofía Y Letras, Córdoba és aproximadament de 2.53 km, que normalment es pot recórrer en 17 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Córdoba, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras

Per consultar l’horari de bus de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Avda. Al-Nasir) i la destinació (Facultad De Filosofía Y Letras), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras?

    La manera més ràpida triga 17 minuts, utilitzant Bus línia 8.

  • Hi ha un bus directe entre Avda. Al-Nasir i Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba en 17 min

  • Quina línia de bus va des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    La línia 8 bus va des de l'estació de Medina Azahara 1ª a prop de Avda. Al-Nasir a l'estació de Facultad De Filosofía Y Letras a prop de Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba amb bus?

    El temps total de viatge entre Avda. Al-Nasir i Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba per bus és d'aproximadament 17 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Avda. Al-Nasir per arribar a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    Agafa la 8 bus des de la Medina Azahara 1ª parada a prop de Avda. Al-Nasir a Córdoba.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Avda. Al-Nasir i Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    Baixa del bus a la Facultad De Filosofía Y Letras parada, que és la més propera a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba

  • Quan és l'últim bus des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    El darrer bus des de Avda. Al-Nasir a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba és la línia L10: RENFE - BRILLANTE. Surt de la Llanos Del Pretorio D.C. parada a les 1:33.