Salta al contingut principal

Com arribar de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras per bus?

Horari de bus de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras

El bus E de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras circula de 7:08 a 22:30, amb sortides cada 5 min-1 hr 20 min. El trajecte dura uns 40 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras per bus

Per arribar des de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba, agafa la E bus des de Campus Rabanales Dc estació a Ollerías (San Cayetano) estació. A continuació, agafa la 2 bus des de Ollerías (San Cayetano) estació a Glorieta Media Luna estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 40 min L’horari de bus des de Campus Rabanales Dc pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Facultad De Filosofía Y Letras a l’app Moovit.

40min
Bus - EE
Bus - 22
Caminar fins a Facultad De Filosofía Y Letras
Surt de Campus Rabanales Dc

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Campus Rabanales Dc
  • 2
    Bus - EE
    Espera a bus
    E
    Colón Norte
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ollerías (San Cayetano)
    ID 260
    19 min
  • 4
    Bus - 22
    Espera a bus
    2
    Hospital Reina Sofía
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Glorieta Media Luna
    8 min
  • 6
    Caminar fins a Facultad De Filosofía Y Letras
    Caminar fins a
    Facultad De Filosofía Y Letras
    Calle Almanzor
    480 m • 7 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Cordoba.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras

La distància entre Campus Rabanales Dc, Córdoba i Facultad De Filosofía Y Letras, Córdoba és aproximadament de 9.71 km, que normalment es pot recórrer en 40 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Córdoba, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras

Per consultar l’horari de bus de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Campus Rabanales Dc) i la destinació (Facultad De Filosofía Y Letras), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras?

    La manera més ràpida triga 40 minuts, utilitzant Bus línia E, Bus línia 2.

  • Hi ha un bus directe entre Campus Rabanales Dc i Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 40 min.

  • Quina línia de bus va des de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    La línia E bus va des de l'estació de Ollerías (San Cayetano) a prop de Campus Rabanales Dc a l'estació de Glorieta Media Luna. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Glorieta Media Luna a prop de Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Campus Rabanales Dc a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba amb bus?

    El temps total de viatge entre Campus Rabanales Dc i Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba per bus és d'aproximadament 40 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Campus Rabanales Dc per arribar a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    Agafa la E bus des de la Ollerías (San Cayetano) parada a prop de Campus Rabanales Dc a Córdoba.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Campus Rabanales Dc i Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba?

    Baixa del bus a la Glorieta Media Luna parada, que és la més propera a Facultad De Filosofía Y Letras a Córdoba