Salta al contingut principal

Com arribar de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas per bus and metro?

De Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas per bus and metro

Per arribar des de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la H1 bus des de Hospital Infanta Leonor estació a Sierra Guadalupe estació A continuació, hauràs de canviar a M-1 metro i, finalment, a agafa la F bus des de Cuatro Caminos estació a Paraninfo - Matemáticas estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 5 min The ride fare is 5,00 €. L’horari de bus and metro des de Hospital Infanta Leonor pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Facultad De Matemáticas a l’app Moovit.

65min5,00 €
Bus - H1H1
Metro - M-1
Metro - M-1
Bus - FF
Caminar fins a Facultad De Matemáticas
Surt de Hospital Infanta Leonor

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Hospital Infanta Leonor
  • 2
    Bus - H1H1
    Espera a bus
    H1
    Sierra Guadalupe
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Sierra Guadalupe
    ID 51212
    10 min
  • 4
    Camina fins a metro estació
    Camina fins a metro estació
    Sierra De Guadalupe
    30 m • 1 min
  • 5
    Metro - M-1
    Espera a metro
    M-1
    Pinar de Chamartín
  • 6
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Cuatro Caminos
    28 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Cuatro Caminos
    ID 2480
    70 m • 1 min
  • 8
    Bus - FF
    Espera a bus
    F
    C. Universitaria
  • 9
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Paraninfo - Matemáticas
    ID 1693
    11 min
  • 10
    Caminar fins a Facultad De Matemáticas
    Caminar fins a
    Facultad De Matemáticas
    Plaza de las Ciencias
    210 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas

La distància entre Hospital Infanta Leonor, Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Facultad De Matemáticas, Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és aproximadament de 16.09 km, que normalment es pot recórrer en 65 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas abans del dia bus and metro, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Metro de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas

Per consultar l’horari de bus and metro de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Hospital Infanta Leonor) i la destinació (Facultad De Matemáticas), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and metro disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and metro, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and metro.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas?

    La manera més ràpida triga 65 minuts, utilitzant Bus línia H1, Metro línia M-1, Bus línia F.

  • Hi ha un bus directe entre Hospital Infanta Leonor i Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 5 min.

  • Quina línia de bus va des de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    La línia H1 bus va des de l'estació de Sierra Guadalupe a prop de Hospital Infanta Leonor a l'estació de Sierra De Guadalupe. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Sierra De Guadalupe a prop de Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus and metro?

    El temps total de viatge entre Hospital Infanta Leonor i Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 5 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Hospital Infanta Leonor per arribar a Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    Agafa la H1 bus des de la Sierra Guadalupe parada a prop de Hospital Infanta Leonor a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Hospital Infanta Leonor i Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    Baixa del bus a la Sierra De Guadalupe parada, que és la més propera a Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares

  • Quan és l'últim tren des de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    El darrer tren des de Hospital Infanta Leonor a Facultad De Matemáticas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és la línia Alcalá de Henares - Príncipe Pío. Surt de la Vallecas estació a les 0:56.

  • How much is the total bus and metro fare from Hospital Infanta Leonor to Facultad De Matemáticas?

    The ride from Hospital Infanta Leonor to Facultad De Matemáticas costs 5,00 €.