Salta al contingut principal

Com arribar de Madrid a Fuentesoto per bus?

Horari de bus de Madrid a Fuentesoto

El bus 1 de Madrid a Fuentesoto circula de 6:33 a 23:17, amb sortides cada 10-20 min. El trajecte dura uns 4 hr 52 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Madrid a Fuentesoto per bus

Per arribar des de Madrid a Fuentesoto a Madrid, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la 1 bus des de Cartagena estació a Moncloa estació A continuació, hauràs de canviar a VAC246 bus i, finalment, a agafa la SG-ARA bus des de Segovia - Estación De Autobuses estació a Ctra. Cl-603 - Tejares estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 4 hr 52 min L’horari de bus des de Madrid pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Fuentesoto a l’app Moovit.

292min
Camina fins a bus estació
Bus - 11
Bus - VAC246VAC246
Bus - SG-ARASG-ARA
Caminar fins a Fuentesoto
Surt de Cartagena

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Cartagena
    ID 718
    420 m • 6 min
  • 2
    Bus - 11
    Espera a bus
    1
    Cristo Rey
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Moncloa
    ID 4816
    39 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Intercambiador De Moncloa
    ID 8_06002
    90 m • 2 min
  • 5
    Bus - VAC246VAC246
    Espera a bus
    VAC246
    2 Segovia (Directo Hasta San Rafael)
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Segovia - Estación De Autobuses
    82 min
  • 7
    Bus - SG-ARASG-ARA
    Espera a bus
    SG-ARA
    Aranda De Duero (Estación De Autobuses)
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ctra. Cl-603 - Tejares
    65 min
  • 9
    Caminar fins a Fuentesoto
    Caminar fins a
    Fuentesoto
    3.88 km • 49 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Madrid a Fuentesoto

La distància entre Madrid, Madrid i Fuentesoto, Madrid és aproximadament de 180.16 km, que normalment es pot recórrer en 292 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Madrid a Fuentesoto abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Madrid a Fuentesoto

Per consultar l’horari de bus de Madrid a Fuentesoto amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Madrid) i la destinació (Fuentesoto), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Madrid a Fuentesoto?

    La manera més ràpida triga 292 minuts, utilitzant Bus línia 1, Bus línia VAC246, Bus línia SG-ARA.

  • Hi ha un bus directe entre Madrid i Fuentesoto a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 4 hr 52 min.

  • Quina línia de bus va des de Madrid a Fuentesoto a Madrid?

    La línia 1 bus va des de l'estació de Cartagena a prop de Madrid a l'estació de Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Moncloa a prop de Fuentesoto a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Madrid a Fuentesoto a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Madrid i Fuentesoto a Madrid per bus és d'aproximadament 4 hr 52 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Madrid per arribar a Fuentesoto a Madrid?

    Agafa la 1 bus des de la Cartagena parada a prop de Madrid a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Madrid i Fuentesoto a Madrid?

    Baixa del bus a la Moncloa parada, que és la més propera a Fuentesoto a Madrid