Salta al contingut principal

Com arribar de La Vegana (Muriedas) a Heras per bus?

De La Vegana (Muriedas) a Heras per bus

Per arribar des de La Vegana (Muriedas) a Heras a Medio Cudeyo, agafa la S1 bus des de La Vegana (Muriedas) estació a La Cantabrica (Astillero) estació. A continuació, agafa la C3 bus des de La Cantábrica estació a Heras estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 27 min L’horari de bus des de La Vegana (Muriedas) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Heras a l’app Moovit.

27min
Bus - S1S1
Bus - C3C3
Caminar fins a Heras
Surt de La Vegana (Muriedas)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    La Vegana (Muriedas)
  • 2
    Bus - S1S1
    Espera a bus
    S1
    Intercambiador (Astillero)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    La Cantabrica (Astillero)
    8 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    La Cantábrica
    350 m • 5 min
  • 5
    Bus - C3C3
    Espera a bus
    C3
    Solares
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Heras
    6 min
  • 7
    Caminar fins a Heras
    Caminar fins a
    Heras
    550 m • 7 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de La Vegana (Muriedas) a Heras

La distància entre La Vegana (Muriedas), Medio Cudeyo i Heras, Medio Cudeyo és aproximadament de 8.18 km, que normalment es pot recórrer en 27 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de La Vegana (Muriedas) a Heras abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Medio Cudeyo, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de La Vegana (Muriedas) a Heras

Per consultar l’horari de bus de La Vegana (Muriedas) a Heras amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (La Vegana (Muriedas)) i la destinació (Heras), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de La Vegana (Muriedas) a Heras?

    La manera més ràpida triga 27 minuts, utilitzant Bus línia S1, Bus línia C3.

  • Hi ha un bus directe entre La Vegana (Muriedas) i Heras?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 27 min.

  • Quina línia de bus va des de La Vegana (Muriedas) a Heras?

    La línia S1 bus va des de l'estació de La Cantabrica (Astillero) a prop de La Vegana (Muriedas) a Camargo fins a l'estació de La Cantábrica. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de La Cantábrica a prop de Heras a Medio Cudeyo.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de La Vegana (Muriedas) fins a Heras amb bus?

    El temps de viatge total entre La Vegana (Muriedas) a Camargo i Heras a Medio Cudeyo per bus és d'aproximadament 27 min.

  • On puc pujar al bus a prop de La Vegana (Muriedas) per arribar a Heras?

    Agafa la S1 bus des de la La Cantabrica (Astillero) parada a prop de La Vegana (Muriedas) a Camargo.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre La Vegana (Muriedas) i Heras?

    Baixa del bus a la La Cantábrica parada, que és la més propera a Heras a Medio Cudeyo

  • Quan és el primer tren des de La Vegana (Muriedas) a Heras?

    El primer tren des de La Vegana (Muriedas) a Camargo a Heras a Medio Cudeyo és Santander - Bilbao Concordia. Surt de la Maliaño estació a les 10:05.

  • Quan és l'últim bus des de La Vegana (Muriedas) fins a Heras?

    El darrer bus des de La Vegana (Muriedas) a Camargo a Heras a Medio Cudeyo és la línia Santander-Somo-Santoña. Surt de la Plaza Los Pueblos (Maliaño) parada a les 23:08