Com arribar de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal per bus?
De València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal per bus
Agafa un bus directe des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia: agafa la 99 bus des de Actor Antonio Ferrandis (Parell) - Centre Comercial estació a Hospital 9 D'Octubre estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 38 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióActor Antonio Ferrandis (Parell) - Centre ComercialID 2235120 m • 2 min
- 2Espera a bus99Palau De Congressos
- 3Desplaça't a bus estacióHospital 9 D'OctubreID 206635 min
- 4Caminar fins aHospital 9 de Octubre UnipersonalCalle Valle de la Ballestera, 59130 m • 2 min
De València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal per Metrovalencia and bus
Per arribar des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia, agafa la 10 Metrovalencia des de Ciutat Arts I Ciències - Justícia estació a Alacant estació. A continuació, agafa la 147 bus des de València. Ramón Y Cajal - Bailén / Andana 1 estació a Pius XII - Campanar estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 37 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióCiutat Arts I Ciències - Justícia160 m • 3 min
- 2Espera a Metrovalencia10Alacant
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióAlacant11 min
- 4Camina fins a bus estacióValència. Ramón Y Cajal - Bailén / Andana 1ID 409460 m • 1 min
- 5Espera a bus147Fuente del Jarro
- 6Desplaça't a bus estacióPius XII - CampanarID 3725 min
- 7Caminar fins aHospital 9 de Octubre UnipersonalCalle Valle de la Ballestera, 59970 m • 13 min
Indicacions de transport públic des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- València. Parc De L'Oest - Germans Rivas a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Platja Del Saler a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Natzaret a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Moreres a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Oceanogràfic a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Quatre Carreres a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Amado Granell - Montolivet a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Russafa a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Alacant a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Loriguilla - Reva a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Font Del Barranc a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Pl. San Juan,19 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- C. Nou D Octubre - Front Complex Administratiu a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Albal a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Piscina Parc Vedat a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Cid - Pere María Orts a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
De València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal per Metrovalencia and bus
Per arribar des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia, agafa la 10 Metrovalencia des de Ciutat Arts I Ciències - Justícia estació a Alacant estació. A continuació, agafa la 147 bus des de València. Ramón Y Cajal - Bailén / Andana 1 estació a Pius XII - Campanar estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 37 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióCiutat Arts I Ciències - Justícia160 m • 3 min
- 2Espera a Metrovalencia10Alacant
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióAlacant11 min
- 4Camina fins a bus estacióValència. Ramón Y Cajal - Bailén / Andana 1ID 409460 m • 1 min
- 5Espera a bus147Fuente del Jarro
- 6Desplaça't a bus estacióPius XII - CampanarID 3725 min
- 7Caminar fins aHospital 9 de Octubre UnipersonalCalle Valle de la Ballestera, 59970 m • 13 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal?
La manera més ràpida triga 38 minuts, utilitzant Bus línia 99.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal?
La ruta alternativa triga 37 minuts, utilitzant Metrovalencia línia 10, Bus línia 147.
Hi ha un bus directe entre València. Profesor López Piñero 16 i Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
Sí, hi ha un bus directe que va des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia en 38 min
Quina línia de bus va des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
La línia 99 bus va des de l'estació de Actor Antonio Ferrandis (Parell) - Centre Comercial a prop de València. Profesor López Piñero 16 a l'estació de Palau De Congressos a prop de Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia
Quant de temps es triga a viatjar des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia amb bus?
El temps total de viatge entre València. Profesor López Piñero 16 i Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia per bus és d'aproximadament 38 min.
On puc pujar al bus a prop de València. Profesor López Piñero 16 per arribar a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
Agafa la 99 bus des de la Actor Antonio Ferrandis (Parell) - Centre Comercial parada a prop de València. Profesor López Piñero 16 a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre València. Profesor López Piñero 16 i Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
Baixa del bus a la Palau De Congressos parada, que és la més propera a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia
Quan és el primer bus des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
El primer bus des de València. Profesor López Piñero 16 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia és 99 - PALAU DE CONGRESSOS - LA MALVA-ROSA. Surt de la Actor Antonio Ferrandis (Parell) - Centre Comercial parada a les 9:08.
Rutes populars
- Albal a Silla
- Alfafar a Quart De Poblet
- València 27 a Massanassa
- Mislata a Aldaia
- Xàtiva a Benimodo
- Xàtiva a Albaida
- Montesa a Xàtiva
- Beniferri a Alboraya
- Quatretonda a Real De Gandía
- Jesús a Albalat Dels Sorells
- Serra a Bicorp
- V. Andrés Estellés a Nuevo Hospital D'Ontinyent (En Construcción)
- Valencia Nord a Hospital Clínico
- Hospital General a Paiporta
- Albaida a Massanassa
- Burjassot - Godella a Xàtiva
- Albal a Alberic
- Alcàsser a Paiporta
- Rafelbunyol a Albuixech
- Mislata a Hospital La Fe - F5