Com arribar de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal per bus?
De Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal per bus
Agafa un bus directe des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia: agafa la 95 bus des de Pla Del Real estació a Manuel De Falla - Professor López Ibor estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 22 min L’horari de bus des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióPla Del RealID 1021400 m • 6 min
- 2Espera a bus95Tres Creus (Imparell) - Hospital General
- 3Desplaça't a bus estacióManuel De Falla - Professor López IborID 42013 min
- 4Caminar fins aHospital 9 de Octubre UnipersonalCalle Valle de la Ballestera, 59310 m • 4 min
Ruta alternativa de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal per bus a través de 31 and 67
Per arribar des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia, agafa la 31 bus des de Blasco Ibáñez - Jaume Roig estació a Jesús - Pare Jofré estació. A continuació, agafa la 67 bus des de Jesús - Pare Jofré estació a Hernández Lázaro - Centre Comercial estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 32 min L’horari de bus des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióBlasco Ibáñez - Jaume RoigID 162140 m • 2 min
- 2Espera a bus31Estació Joaquín Sorolla
- 3Desplaça't a bus estacióJesús - Pare JofréID 81412 min
- 4Espera a bus67Nou Campanar - Hospital Arnau De Vilanova
- 5Desplaça't a bus estacióHernández Lázaro - Centre ComercialID 165110 min
- 6Caminar fins aHospital 9 de Octubre UnipersonalCalle Valle de la Ballestera, 59210 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
Horari de Bus de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- València. Parc De L'Oest - Germans Rivas a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Platja Del Saler a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Natzaret a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Moreres a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Oceanogràfic a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Quatre Carreres a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Amado Granell - Montolivet a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Russafa a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Alacant a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Aldaia a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Loriguilla - Reva a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Font Del Barranc a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Pl. San Juan,19 a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- C. Nou D Octubre - Front Complex Administratiu a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Albal a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Cementerio a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Piscina Parc Vedat a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Cid - Pere María Orts a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
Ruta alternativa de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal per bus a través de 31 and 67
Per arribar des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia, agafa la 31 bus des de Blasco Ibáñez - Jaume Roig estació a Jesús - Pare Jofré estació. A continuació, agafa la 67 bus des de Jesús - Pare Jofré estació a Hernández Lázaro - Centre Comercial estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 32 min L’horari de bus des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióBlasco Ibáñez - Jaume RoigID 162140 m • 2 min
- 2Espera a bus31Estació Joaquín Sorolla
- 3Desplaça't a bus estacióJesús - Pare JofréID 81412 min
- 4Espera a bus67Nou Campanar - Hospital Arnau De Vilanova
- 5Desplaça't a bus estacióHernández Lázaro - Centre ComercialID 165110 min
- 6Caminar fins aHospital 9 de Octubre UnipersonalCalle Valle de la Ballestera, 59210 m • 3 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal?
La manera més ràpida triga 22 minuts, utilitzant Bus línia 95.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal?
La ruta alternativa triga 32 minuts, utilitzant Bus línia 31, Bus línia 67.
Hi ha un bus directe entre Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte i Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia en 22 min
Quina línia de bus va des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
La línia 95 bus va des de l'estació de Pla Del Real a prop de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a l'estació de Tres Creus (Imparell) - Hospital General a prop de Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia
Quant de temps es triga a viatjar des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia amb bus?
El temps total de viatge entre Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte i Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia per bus és d'aproximadament 22 min.
On puc pujar al bus a prop de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte per arribar a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
Agafa la 95 bus des de la Pla Del Real parada a prop de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte i Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
Baixa del bus a la Tres Creus (Imparell) - Hospital General parada, que és la més propera a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia
Quan és el primer bus des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
El primer bus des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia és 95 - JARDÍ DEL TÚRIA. Surt de la Pla Del Real parada a les 10:07.
Quan és l'últim Metrovalencia des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia?
El darrer Metrovalencia des de Blasco Ibáñez - Jardí De Monforte a Hospital 9 de Octubre Unipersonal a Valencia és la línia Alboraia Peris Aragó - Riba roja de Túria. Surt de la Facultats - Manuel Broseta estació a les 4:27.
Rutes populars
- Benisanó a Llíria
- Ctra. Cv-550 Km 7,5. Glorieta De Acceso A La Estación De Renfe (Esq. C/ Guadassuar) ???? [Alzira] a Hospital Nisa 9 de Octubre
- La Pobla Llarga a Tavernes De La Valldigna
- Llíria a Gestalgar
- Bellreguard a Xàtiva
- Alzira a Tous
- Moncada a Valencia
- La Pobla De Vallbona a Guadassuar
- Picanya a Masalavés
- Manises a Silla
- Catarroja a Mislata
- Paterna a Meliana
- Manises a Hospital General Universitari
- Ontinyent a La Llosa De Ranes
- Canals a Mogente
- Alfafar-Benetússer a Massanassa
- Bonrepòs I Mirambell a Tavernes Blanques
- Jesús a Benetússer
- Campanar a Campus De Blasco Ibáñez
- Benetússer a La Pobla De Farnals