Com arribar de Atocha a Hospital Carlos III per bus and tren?
De Atocha a Hospital Carlos III per bus and tren
Per arribar des de Atocha a Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la C4B tren des de Atocha estació a Nuevos Ministerios estació. A continuació, agafa la 147 bus des de Nuevos Ministerios - Centro Comercial estació a Hospital Carlos III estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 39 min The ride fare is 3,20 €. L’horari de bus and tren des de Atocha pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Hospital Carlos III a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de tren estacióAtocha
- 2Espera a trenC4BColmenar Viejo
- 3Desplaça't a tren estacióNuevos Ministerios7 min
- 4Camina fins a bus estacióNuevos Ministerios - Centro ComercialID 50100 m • 2 min
- 5Espera a bus147Barrio Del Pilar
- 6Desplaça't a bus estacióHospital Carlos IIIID 149223 min
- 7Caminar fins aHospital Carlos IIICalle de Sinesio Delgado140 m • 2 min
Indicacions de transport públic des de Atocha a Hospital Carlos III
Horari de Bus And Tren de Atocha a Hospital Carlos III
Rutes relacionades
- Intercambiador De Plaza De Castilla a Hospital Carlos III
- Gran Vía - Plaza De España a Hospital Carlos III
- Intercambiador De Plaza Elíptica a Hospital Carlos III
- Alcalá De Henares a Hospital Carlos III
- Pinto a Hospital Carlos III
- Avenida De América a Hospital Carlos III
- Atocha a Torrelodones
- Atocha a Aranjuez
- Atocha a El Molar
- Atocha a Buitrago Del Lozoya
- Atocha a Valdeavero
- Atocha a Arroyomolinos
- Atocha a Casarrubios Del Monte
- Atocha a Santa Cruz Del Retamar
- Atocha a San Martín De Valdeiglesias
- Atocha a Illana
- Atocha a Villaluenga De La Sagra
- Atocha a Cebreros
- Atocha a Las Rozas De Madrid
- Atocha a Mejorada Del Campo
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Atocha a Hospital Carlos III?
La manera més ràpida triga 39 minuts, utilitzant Tren línia C4B, Bus línia 147.
Hi ha un tren directe entre Atocha i Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar una tren línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 39 min.
Quina línia de tren va des de Atocha a Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia C4B tren va des de l'estació de Nuevos Ministerios a prop de Atocha a l'estació de Nuevos Ministerios - Centro Comercial. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Nuevos Ministerios - Centro Comercial a prop de Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Atocha a Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb tren and bus?
El temps total de viatge entre Atocha i Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per tren and bus és d'aproximadament 39 min.
On puc pujar al tren a prop de Atocha per arribar a Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la C4B tren des de la Nuevos Ministerios estació a prop de Atocha a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del tren quan viatjo entre Atocha i Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del tren a la Nuevos Ministerios - Centro Comercial parada, que és la més propera a Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Atocha a Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Atocha a Hospital Carlos III a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Parla - Alcobendas/San Sebastián de los Reyes. Surt de la Atocha estació a les 6:55.
How much is the tren fare from Atocha to Hospital Carlos III?
The ride from Atocha to Hospital Carlos III costs 3,20 €.
Rutes populars
- Aluche a Hospital Clínico San Carlos
- Intercambiador De Moncloa a El Escorial
- Madrid a Móstoles
- Coslada a Getafe
- Moncloa a Hospital Nuestra Señora Del Rosario
- Cuatro Caminos Station a Nuevos Ministerios
- Vicálvaro a Leganés
- Leganés a Hospital Universitario Ramón Y Cajal.
- Cercedilla a Puerto de Navacerrada
- Coslada a Hospital Fundación Jiménez Díaz
- Madrid a Villafranca del Castillo
- Parla a Rivas-Vaciamadrid
- Moncloa a Tres Cantos
- Las Rozas a Móstoles
- Puerta Del Sur a Alonso Martínez
- Gran Vía - Montera a Estadio Wanda Metropolitano
- Móstoles a Torrejón De Ardoz
- Intercambiador De Príncipe Pío a Pelayos De La Presa
- Madrid Airport Terminal 4 a Móstoles Central
- Alcalá de Henares a Atocha Madrid Spain