Com arribar de Moncloa a Hospital De Día Pio XII per bus?
De Moncloa a Hospital De Día Pio XII per bus
Agafa un bus directe des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 16 bus des de Moncloa estació a Pío XII - Comandante Franco estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 40 min The ride fare is 1,50 €. L’horari de bus des de Moncloa pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital De Día Pio XII a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióMoncloaID 543340 m • 5 min
- 2Espera a bus16Pio XII
- 3Desplaça't a bus estacióPío XII - Comandante FrancoID 11730 min
- 4Caminar fins aHospital De Día Pio XIICuesta del Sagrado Corazón460 m • 6 min
De Moncloa a Hospital De Día Pio XII per metro
Per arribar des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-6 metro des de Moncloa estació a Avenida De América estació. A continuació, agafa la M-9 metro des de Avenida De América estació a Pío XII estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 32 min The ride fare is 2,00 €. L’horari de bus des de Moncloa pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital De Día Pio XII a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióMoncloa80 m • 1 min
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 2
- 3Desplaça't a metro estacióAvenida De América13 min
- 4Espera a metroM-9Paco de Lucía
- 5Desplaça't a metro estacióPío XII7 min
- 6Caminar fins aHospital De Día Pio XIICuesta del Sagrado Corazón490 m • 7 min
Indicacions de transport públic des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII
Horari de Bus de Moncloa a Hospital De Día Pio XII
Rutes relacionades
- Estación De Atocha a Hospital De Día Pio XII
- Intercambiador De Plaza De Castilla a Hospital De Día Pio XII
- Príncipe De Vergara a Hospital De Día Pio XII
- Alonso Martínez a Hospital De Día Pio XII
- Plaza De España a Hospital De Día Pio XII
- Campamento a Hospital De Día Pio XII
- Moncloa a Castillejo De Mesleón
- Moncloa a Ayllón
- Moncloa a Pardilla
- Moncloa a Pradales
- Moncloa a Fuentespina
- Moncloa a Honrubia De La Cuesta
- Moncloa a El Escorial
- Moncloa a Humanes De Madrid
- Moncloa a Galapagar
- Moncloa a Valdemoro
- Moncloa a Fuente El Saz De Jarama
- Moncloa a Daganzo De Arriba
- Moncloa a Fuentidueña De Tajo
- Moncloa a Navalagamella
De Moncloa a Hospital De Día Pio XII per metro
Per arribar des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-6 metro des de Moncloa estació a Avenida De América estació. A continuació, agafa la M-9 metro des de Avenida De América estació a Pío XII estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 32 min The ride fare is 2,00 €. L’horari de bus des de Moncloa pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital De Día Pio XII a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióMoncloa80 m • 1 min
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 2
- 3Desplaça't a metro estacióAvenida De América13 min
- 4Espera a metroM-9Paco de Lucía
- 5Desplaça't a metro estacióPío XII7 min
- 6Caminar fins aHospital De Día Pio XIICuesta del Sagrado Corazón490 m • 7 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII?
La manera més ràpida triga 40 minuts, utilitzant Bus línia 16.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII?
La ruta alternativa triga 32 minuts, utilitzant Metro línia M-6, Metro línia M-9.
Hi ha un bus directe entre Moncloa i Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares en 40 min
Quina línia de bus va des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 16 bus va des de l'estació de Moncloa a prop de Moncloa a l'estació de Pio XII a prop de Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Moncloa i Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 40 min.
On puc pujar al bus a prop de Moncloa per arribar a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 16 bus des de la Moncloa parada a prop de Moncloa a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Moncloa i Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Pio XII parada, que és la més propera a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer bus des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Moncloa - Avenida de Pio XII. Surt de la Moncloa parada a les 10:05.
Quan és el primer tren des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Moncloa a Hospital De Día Pio XII a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Villalba - Príncipe Pío - Chamartín. Surt de la Príncipe Pío estació a les 8:12.
How much is the bus fare from Moncloa to Hospital De Día Pio XII?
The ride from Moncloa to Hospital De Día Pio XII costs 1,50 €.
Rutes populars
- Aluche a Hospital Universitario Pûerta De Hierro Majadahonda
- Pinto a Leganés
- Colmenar Viejo a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4
- Bilbao Madrid Metro a Madrid Airport MAD
- Aranjuez a Torrejón De Ardoz
- Boadilla del Monte a Móstoles
- Puerta del Sol Madrid Spain a Museo del Prado
- Moncloa a Universidad Europea De Madrid
- Collado Villalba a Collado Mediano
- Rivas Vaciamadrid a Mejorada Del Campo
- Nuevos Ministerios - Centro Comercial a Getafe
- Legazpi a Barajas Airport Terminal 4
- Guadalajara Spain a Cogolludo
- Chamartín a Móstoles
- Madrid a Museo del Prado
- Nuevos Ministerios a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Fuenlabrada a Aeropuerto T1 T2 T3
- Joaquín Vilumbrales a Madrid Airport Terminal 4
- Intercambiador De Avenida De América a Las Rozas De Madrid
- Móstoles a Rivas Vaciamadrid