Com arribar de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur per metro and tren?
Horari de tren de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur
El tren C1 de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur circula de 5:59 a 23:29, amb sortides cada 15 min. El trajecte dura uns 1 hr 41 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur per metro and tren
Per arribar des de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur a Móstoles, hauràs d'agafar 2 tren línies and una metro línia: agafa la C1 tren des de Valdebebas estació a Chamartín - Clara Campoamor estació A continuació, hauràs de canviar a C4A tren i, finalment, a agafa la M-12 metro des de Getafe Central estació a Manuela Malasaña estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 41 min The ride fare is 3,20 €. L’horari de metro and tren des de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de metro and tren fins a Hospital HM Puerta del Sur a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a tren estacióValdebebas780 m • 10 min
- 2Espera a trenC1Madrid-Chamartín-Clara Campoamor
- 3Desplaça't a tren estacióChamartín - Clara Campoamor13 min
- 4Espera a trenC4AParla
- 5Desplaça't a tren estacióGetafe - Centro31 min
- 6Espera a metroM-12MetroSur Andén 2
- 7Desplaça't a metro estacióManuela Malasaña21 min
- 8Caminar fins aHospital HM Puerta del SurAvenida Carlos V, 70810 m • 11 min
Indicacions de transport públic des de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur
Horari de Metro And Tren de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur
Rutes relacionades
- Puerta Arganda a Hospital HM Puerta del Sur
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Hospital HM Puerta del Sur
- Nueva Numancia a Hospital HM Puerta del Sur
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Puerta del Sur
- Metro Montecarmelo a Hospital HM Puerta del Sur
- Sierra Guadalupe a Hospital HM Puerta del Sur
- Santa Eugenia a Hospital HM Puerta del Sur
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Hospital HM Puerta del Sur
- Fuente Carrantona - García Tapia a Hospital HM Puerta del Sur
- Cementerio La Almudena a Hospital HM Puerta del Sur
- Entrevías Cercanías a Hospital HM Puerta del Sur
- Puerto De La Morcuera a Hospital HM Puerta del Sur
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Hospital HM Puerta del Sur
- Estadio De Vallecas a Hospital HM Puerta del Sur
- Casa Del Reloj a Hospital HM Puerta del Sur
- Legazpi - Matadero a Hospital HM Puerta del Sur
- Museo Reina Sofía a Hospital HM Puerta del Sur
- Legazpi a Hospital HM Puerta del Sur
- Estación De Delicias a Hospital HM Puerta del Sur
- Glorieta De La Medusa a Hospital HM Puerta del Sur
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur?
La manera més ràpida triga 101 minuts, utilitzant Tren línia C1, Tren línia C4A, Metro línia M-12.
Hi ha un tren directe entre Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete i Hospital HM Puerta del Sur?
No, hauràs d'agafar 2 tren línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 41 min.
Quina línia de tren va des de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Hospital HM Puerta del Sur?
La línia C1 tren va des de l'estació de Valdebebas a prop de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares fins a l'estació de Chamartín - Clara Campoamor. Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia and una metro línia fins a l'estació de Chamartín - Clara Campoamor a prop de Hospital HM Puerta del Sur a Móstoles.
Quant de temps es triga en viatjar des de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete fins a Hospital HM Puerta del Sur amb tren and metro?
El temps de viatge total entre Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Hospital HM Puerta del Sur a Móstoles per tren and metro és d'aproximadament 1 hr 41 min.
On puc pujar al tren a prop de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete per arribar a Hospital HM Puerta del Sur?
Agafa la C1 tren des de la Valdebebas estació a prop de Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del tren quan viatjo entre Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete i Hospital HM Puerta del Sur?
Baixa del tren a la Chamartín - Clara Campoamor estació, que és la més propera a Hospital HM Puerta del Sur a Móstoles
How much is the total tren and metro fare from Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete to Hospital HM Puerta del Sur?
The ride from Hospital Isabel Zendal - Glorieta Antoñete to Hospital HM Puerta del Sur costs 3,20 €.
Rutes populars
- Móstoles a Escalona
- Manzanares El Real a Colmenar Viejo
- Madrid Atocha Station a La Moraleja
- Plaza Elíptica a Hospital Universitario De Getafe.
- San Blas Canillejas a Estadio Santiago Bernabéu
- Móstoles a Madrid
- Madrid Airport Terminal 4 a Malasaña
- Oporto a Aeropuerto T1 T2 T3
- Madrid Chamartín Station a Moncloa Aravaca
- Intercambiador De Moncloa a El Escorial
- Brunete a Madrid
- Palacio de la Moncloa a Leganés
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Chamartín
- Leganés Central a Hospital Rey Juan Carlos
- Madrid a Soto Del Real
- Madrid a Torrejón De Ardoz
- Tres Cantos a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4
- Villaverde Bajo a Estadio Wanda Metropolitano
- Alcorcón Central a Hospital General Universitario Gregorio Marañón (Hosp. Gen. Uni. Gregorio Marañón)
- Arganda Del Rey a Fuenlabrada