Salta al contingut principal

Com arribar de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur per bus?

De Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur per bus

Per arribar des de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur a Móstoles, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la 627 bus des de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos estació a Barrancas - Empredada estació A continuació, hauràs de canviar a 581 bus i, finalment, a agafa la 519 bus des de Av. Calatalifa - Magnolia estació a Juan XXIII - Residencia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 26 min The ride fare is 1,30 €. L’horari de bus des de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital HM Puerta del Sur a l’app Moovit.

86min1,30 €
Bus - 627627
Bus - 581581
Bus - 519519
Caminar fins a Hospital HM Puerta del Sur
Surt de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos
  • 2
    Bus - 627627
    Espera a bus
    627
    Eras - Cementerio
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Barrancas - Empredada
    ID 8_06197
    22 min
  • 4
    Bus - 581581
    Espera a bus
    581
    P.º Extremadura - Cuatro Vientos
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Av. Calatalifa - San Antonio
    ID 8_09347
    25 min
  • 6
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Av. Calatalifa - Magnolia
    ID 8_09346
    60 m • 1 min
  • 7
    Bus - 519519
    Espera a bus
    519
    Av. Portugal - Est. Móstoles Central
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Juan XXIII - Residencia
    ID 8_08573
    20 min
  • 9
    Caminar fins a Hospital HM Puerta del Sur
    Caminar fins a
    Hospital HM Puerta del Sur
    Avenida Carlos V, 70
    1.05 km • 14 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur

La distància entre Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos, Móstoles i Hospital HM Puerta del Sur, Móstoles és aproximadament de 41.43 km, que normalment es pot recórrer en 86 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Móstoles, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur

Per consultar l’horari de bus de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos) i la destinació (Hospital HM Puerta del Sur), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur?

    La manera més ràpida triga 86 minuts, utilitzant Bus línia 627, Bus línia 581, Bus línia 519.

  • Hi ha un bus directe entre Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos i Hospital HM Puerta del Sur?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 26 min.

  • Quina línia de bus va des de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Hospital HM Puerta del Sur?

    La línia 627 bus va des de l'estació de Barrancas - Empredada a prop de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares fins a l'estació de Av. Calatalifa - San Antonio. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Av. Calatalifa - San Antonio a prop de Hospital HM Puerta del Sur a Móstoles.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos fins a Hospital HM Puerta del Sur amb bus?

    El temps de viatge total entre Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Hospital HM Puerta del Sur a Móstoles per bus és d'aproximadament 1 hr 26 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos per arribar a Hospital HM Puerta del Sur?

    Agafa la 627 bus des de la Barrancas - Empredada parada a prop de Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos i Hospital HM Puerta del Sur?

    Baixa del bus a la Av. Calatalifa - San Antonio parada, que és la més propera a Hospital HM Puerta del Sur a Móstoles

  • How much is the bus fare from Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos to Hospital HM Puerta del Sur?

    The ride from Ctra. M-509 - Urb. Entreálamos to Hospital HM Puerta del Sur costs 1,30 €.