Com arribar de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro per bus and metro?
De Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro per bus and metro
Per arribar des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro a Madrid, agafa la M-1 metro des de Miguel Hernández estació a Plaza De Castilla estació. A continuació, agafa la 174 bus des de Intercambiador De Plaza De Castilla estació a Oña - Infanta María estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 2 min The ride fare is 3,50 €.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióMiguel Hernández160 m • 3 min
- 2Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 3Desplaça't a metro estacióPlaza De Castilla33 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De Plaza De CastillaID 8_1807490 m • 2 min
- 5Espera a bus174Valdebebas
- 6Desplaça't a bus estacióOña - Infanta MaríaID 325813 min
- 7Caminar fins aHospital HM SanchinarroCalle de Oña, 10160 m • 3 min
De Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro per metro and tramvia
Per arribar des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro a Madrid, agafa la M-1 metro des de Miguel Hernández estació a Pinar De Chamartín estació. A continuació, agafa la ML-1 tramvia des de Pinar De Chamartín estació a Virgen Del Cortijo estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 3 min The ride fare is 3,50 €.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióMiguel Hernández160 m • 3 min
- 2Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 3Desplaça't a metro estacióPinar De Chamartín39 min
- 4Espera a tramviaML-1Las Tablas
- 5Desplaça't a tramvia estacióVirgen Del Cortijo4 min
- 6Caminar fins aHospital HM SanchinarroCalle de Oña, 10710 m • 10 min
Indicacions de transport públic des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro
Estacions de transport públic properes a Avenida De La Albufera - Miguel Hernández
Avenida De La Albufera - Miguel Hernández es troba a Avenida De La Albufera - Miguel Hernández, Madrid i l'estació de transport públic més propera és Avenida De La Albufera - Miguel Hernández.
Estacions de Metro properes a Avenida De La Albufera - Miguel Hernández:
- Alto Del Arenal
- Miguel Hernández
- Sierra De Guadalupe
Estacions de Tren properes a Avenida De La Albufera - Miguel Hernández:
- Vallecas
Estacions de Bus properes a Avenida De La Albufera - Miguel Hernández:
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández
- Metro Miguel Hernández
- Avenida De La Albufera - Pablo Neruda
Estacions de transport públic properes a Hospital HM Sanchinarro, Madrid
Hospital HM Sanchinarro es troba a Calle de Oña, 10, Madrid i l'estació de transport públic més propera és Avenida De Burgos - Avenida De Manoteras.
Estacions de Metro properes a Hospital HM Sanchinarro:
- Pinar De Chamartín
Estacions de Tren properes a Hospital HM Sanchinarro:
- Fuente De La Mora
Estacions de Bus properes a Hospital HM Sanchinarro:
- Avenida De Burgos - Avenida De Manoteras
- Avenida De Manoteras - Oña
- Pi Y Margall - Isabel De Valois
Rutes relacionades
- Puerta Arganda a Hospital HM Sanchinarro
- La Vaguada a Hospital HM Sanchinarro
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Hospital HM Sanchinarro
- Nueva Numancia a Hospital HM Sanchinarro
- Metro Montecarmelo a Hospital HM Sanchinarro
- Sierra Guadalupe a Hospital HM Sanchinarro
- Santa Eugenia a Hospital HM Sanchinarro
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Hospital HM Sanchinarro
- Fuente Carrantona - García Tapia a Hospital HM Sanchinarro
- Cementerio La Almudena a Hospital HM Sanchinarro
- Entrevías Cercanías a Hospital HM Sanchinarro
- Puerto De La Morcuera a Hospital HM Sanchinarro
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Hospital HM Sanchinarro
- Estadio De Vallecas a Hospital HM Sanchinarro
- Casa Del Reloj a Hospital HM Sanchinarro
- Legazpi - Matadero a Hospital HM Sanchinarro
- Museo Reina Sofía a Hospital HM Sanchinarro
- Legazpi a Hospital HM Sanchinarro
- Glorieta De La Medusa a Hospital HM Sanchinarro
- Marqués De Urquijo a Hospital HM Sanchinarro
De Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro per metro and tramvia
Per arribar des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro a Madrid, agafa la M-1 metro des de Miguel Hernández estació a Pinar De Chamartín estació. A continuació, agafa la ML-1 tramvia des de Pinar De Chamartín estació a Virgen Del Cortijo estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 3 min The ride fare is 3,50 €.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióMiguel Hernández160 m • 3 min
- 2Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 3Desplaça't a metro estacióPinar De Chamartín39 min
- 4Espera a tramviaML-1Las Tablas
- 5Desplaça't a tramvia estacióVirgen Del Cortijo4 min
- 6Caminar fins aHospital HM SanchinarroCalle de Oña, 10710 m • 10 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro?
La manera més ràpida triga 62 minuts, utilitzant Metro línia M-1, Bus línia 174.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro?
La ruta alternativa triga 63 minuts, utilitzant Metro línia M-1, Tramvia línia ML-1.
Hi ha un metro directe entre Avenida De La Albufera - Miguel Hernández i Hospital HM Sanchinarro a Madrid?
No, hauràs d'agafar una metro línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 2 min.
Quina línia de metro va des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro a Madrid?
La línia M-1 metro va des de l'estació de Miguel Hernández a prop de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a l'estació de Pinar de Chamartín. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Pinar de Chamartín a prop de Hospital HM Sanchinarro a Madrid
Quant de temps es triga a viatjar des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro a Madrid amb metro and bus?
El temps total de viatge entre Avenida De La Albufera - Miguel Hernández i Hospital HM Sanchinarro a Madrid per metro and bus és d'aproximadament 1 hr 2 min.
On puc pujar al metro a prop de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández per arribar a Hospital HM Sanchinarro a Madrid?
Agafa la M-1 metro des de la Miguel Hernández estació a prop de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Madrid.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Avenida De La Albufera - Miguel Hernández i Hospital HM Sanchinarro a Madrid?
Baixa del metro a la Pinar de Chamartín parada, que és la més propera a Hospital HM Sanchinarro a Madrid
Quan és el primer metro des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro a Madrid?
El primer metro des de Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital HM Sanchinarro a Madrid és Pinar de Chamartín - Valdecarros. Surt de la Miguel Hernández estació a les 1:07.
How much is the metro fare from Avenida De La Albufera - Miguel Hernández to Hospital HM Sanchinarro?
The ride from Avenida De La Albufera - Miguel Hernández to Hospital HM Sanchinarro costs 3,50 €.
Rutes populars
- Plaza De Castilla a Universidad Complutense De Madrid (Campus De Somosaguas)
- Alcalá De Henares a Aeropuerto Madrid-Barajas T3
- Villanueva De La Cañada a Alcorcón
- Fuenlabrada Central a Leganés
- Móstoles a Griñón
- Villalbilla a Madrid
- Guadalajara a El Casar
- Vicálvaro a Leganés
- Arganda del Rey a Torrejón de Ardoz
- Fuenlabrada a Barajas Airport Terminal 4
- Chamartín a Móstoles
- Alcalá De Henares a Estadio Wanda Metropolitano
- Barajas a Argüelles Madrid Metro
- Pinto a Madrid Airport Terminal 4
- Rivas Vaciamadrid a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T2
- Intercambiador De Moncloa a Aeropuerto - Barajas T1
- Collado Villalba a Colmenar Viejo
- Chueca a Madrid Puerta De Atocha
- Intercambiador De Príncipe Pío a Las Rozas De Madrid
- Madrid a Calle Illescas