Com arribar de Estació Del Nord - Castelló a Hospital Intermutual De Levante per bus?
De Estació Del Nord - Castelló a Hospital Intermutual De Levante per bus
Agafa un bus directe des de Estació Del Nord - Castelló a Hospital Intermutual De Levante a San Antonio De Benagéber: agafa la 145 bus des de Gran Vía Ramón Y Cajal 2 [València] estació a San Antonio De Benagéber. Ctra. Cv-35 - Hospital Levante I estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 45 min L’horari de bus des de Estació Del Nord - Castelló pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital Intermutual De Levante a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióGran Vía Ramón Y Cajal 2 [València]ID 4057650 m • 9 min
- 2Espera a bus145145A: Llíria
- 3Desplaça't a bus estacióSan Antonio De Benagéber. Ctra. Cv-35 - Hospital Levante IID 383931 min
- 4Caminar fins aHospital Intermutual De Levante400 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Estació Del Nord - Castelló a Hospital Intermutual De Levante
Horari de Bus de Estació Del Nord - Castelló a Hospital Intermutual De Levante
Rutes relacionades
- Alfafar-Benetússer a Hospital Intermutual De Levante
- Silla a Hospital Intermutual De Levante
- La Cadena a Hospital Intermutual De Levante
- Xàtiva - Estació Del Nord a Hospital Intermutual De Levante
- Estació Del Nord - Castelló a La Yesa
- Estació Del Nord - Castelló a Alpuente
- Estació Del Nord - Castelló a Aras De Los Olmos
- Estació Del Nord - Castelló a Arcos De Las Salinas
- Estació Del Nord - Castelló a Chulilla
- Estació Del Nord - Castelló a Sot De Chera
- Estació Del Nord - Castelló a Hospital Imed-Valencia
- Estació Del Nord - Castelló a La Barraca d Aigües Vives
- Estació Del Nord - Castelló a Instituto Valenciano de Oncologia (IVO)
- Estació Del Nord - Castelló a Mareny de Barraquetes
- Estació Del Nord - Castelló a Anna Spain
- Estació Del Nord - Castelló a Hospital 9 de Octubre Unipersonal
- Estació Del Nord - Castelló a Grau I Platja
- Estació Del Nord - Castelló a Benissanó
- Estació Del Nord - Castelló a Quatre Carreres
- Estació Del Nord - Castelló a Campus De Blasco Ibáñez
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Estació Del Nord - Castelló a Hospital Intermutual De Levante?
La manera més ràpida triga 45 minuts, utilitzant Bus línia 145.
Hi ha un bus directe entre Estació Del Nord - Castelló i Hospital Intermutual De Levante?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Estació Del Nord - Castelló a Valencia a Hospital Intermutual De Levante a San Antonio De Benagéber a les 45 min.
Quina línia de bus va des de Estació Del Nord - Castelló a Hospital Intermutual De Levante?
La línia 145 bus va de l'estació de Gran Vía Ramón Y Cajal 2 [València] a prop de Estació Del Nord - Castelló a Valencia fins a l'estació de San Antonio De Benagéber. Ctra. Cv-35 - Hospital Levante I a prop de Hospital Intermutual De Levante a San Antonio De Benagéber.
Quant de temps es triga en viatjar des de Estació Del Nord - Castelló fins a Hospital Intermutual De Levante amb bus?
El temps de viatge total entre Estació Del Nord - Castelló a Valencia i Hospital Intermutual De Levante a San Antonio De Benagéber per bus és d'aproximadament 45 min.
On puc pujar al bus a prop de Estació Del Nord - Castelló per arribar a Hospital Intermutual De Levante?
Agafa la 145 bus des de la Gran Vía Ramón Y Cajal 2 [València] parada a prop de Estació Del Nord - Castelló a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Estació Del Nord - Castelló i Hospital Intermutual De Levante?
Baixa del bus a la San Antonio De Benagéber. Ctra. Cv-35 - Hospital Levante I parada, que és la més propera a Hospital Intermutual De Levante a San Antonio De Benagéber
Quan és l'últim Metrovalencia des de Estació Del Nord - Castelló fins a Hospital Intermutual De Levante?
El darrer Metrovalencia des de Estació Del Nord - Castelló a Valencia a Hospital Intermutual De Levante a San Antonio De Benagéber és la línia Llíria - Torrent Avinguda. Surt de la Pl. Espanya estació a les 0:22
Quan és l'últim bus des de Estació Del Nord - Castelló fins a Hospital Intermutual De Levante?
El darrer bus des de Estació Del Nord - Castelló a Valencia a Hospital Intermutual De Levante a San Antonio De Benagéber és la línia Benaguasil - C.C. El Osito - L’Eliana - València. Surt de la Ramón Y Cajal - Bailén / Andana 2 [València] parada a les 1:15
Rutes populars
- Bétera a Unión De Mutuas Parque Tecnológico
- Empalme a Torrent
- Torrent a Alberic
- Catarroja a Hospital De Manises
- Jarafuel a Teresa De Cofrentes
- La Pobla De Farnals a Serra
- Benifaió a Alfafar
- Cabanyal a Xeraco
- Colón a Hospital Nisa 9 de Octubre
- Foios a Almenara
- Cullera a Chilches
- Paterna a Alberic
- Almàssera a Xàtiva
- Carlet a Requena
- Av. Pío Xii, 34 – Campanar [València] a Alboraya
- Paterna a Alaquàs
- Bétera a Xirivella
- L'Alcúdia a Burjassot
- Av. Ausiàs March Frente 101 a Sedaví
- Riola a Sueca