Com arribar de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones per bus and tren?
De Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones per bus and tren
Per arribar des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama, agafa la C10 tren des de Galapagar - La Navata estació a Torrelodones estació. A continuació, agafa la 1 bus des de Dr. Mingo Alsina - Est. Torrelodones estació a Av. Castillo Olivares - Hospital Madrid estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 32 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus and tren des de Galapagar - La Navata pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Hospital Madrid - Torrelodones a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de tren estacióGalapagar - La Navata
- 2Espera a trenC10Madrid-Chamartín-Clara Campoamor
- 3Desplaça't a tren estacióTorrelodonesID 825 min
- 4Camina fins a bus estacióDr. Mingo Alsina - Est. TorrelodonesID 8_0910380 m • 2 min
- 5Espera a bus1Pueblo - Área H. Sur
- 6Desplaça't a bus estacióAv. Castillo Olivares - Hospital MadridID 8_1597516 min
- 7Caminar fins aHospital Madrid - TorrelodonesAvenida Castillo de Olivares20 m • 1 min
De Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones per bus
Per arribar des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama, agafa la 635 bus des de Ctra. La Navata - Est. Galapagar La Navata estació a Av. Torrelodones - Urb. Las Marías estació. A continuació, agafa la 1 bus des de Av. Torrelodones - Urb. Las Marías estació a Av. Castillo Olivares - Hospital Madrid estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 44 min The ride fare is 2,60 €. L’horari de bus and tren des de Galapagar - La Navata pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Hospital Madrid - Torrelodones a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. La Navata - Est. Galapagar La NavataID 8_06085100 m • 2 min
- 2Espera a bus635Intercambiador De Moncloa (Isla 1)
- 3Desplaça't a bus estacióAv. Torrelodones - Urb. Las MaríasID 8_0609311 min
- 4Espera a bus1Pueblo - Área H. Sur
- 5Desplaça't a bus estacióAv. Castillo Olivares - Hospital MadridID 8_1597511 min
- 6Caminar fins aHospital Madrid - TorrelodonesAvenida Castillo de Olivares20 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones
Horari de Bus And Tren de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones
Rutes relacionades
- Las Matas a Hospital Madrid - Torrelodones
- Moncloa a Hospital Madrid - Torrelodones
- Alcalá De Henares a Hospital Madrid - Torrelodones
- Valdemoro a Hospital Madrid - Torrelodones
- Galapagar - La Navata a Fresno De Cantespino
- Galapagar - La Navata a Lozoya
- Galapagar - La Navata a Torrejón Del Rey
- Galapagar - La Navata a Guadalix De La Sierra
- Galapagar - La Navata a Hospital Universitario HM Montepríncipe
- Galapagar - La Navata a Hospital Universitario de Fuenlabrada (Hospital Univ. de Fuenlabra)
- Galapagar - La Navata a Centro De Salud. Parque Europa
- Galapagar - La Navata a Hospital HM Puerta del Sur
- Galapagar - La Navata a Hospital Quirón Sur Alcorcón
- Galapagar - La Navata a Estadio de Fútbol de Vallecas
- Galapagar - La Navata a Hospital HM Sanchinarro
- Galapagar - La Navata a Hospital de la Vot
- Galapagar - La Navata a Universidad Antonio De Nebrija - Campus De La Berzosa
- Galapagar - La Navata a Zarzaquemada
- Galapagar - La Navata a Hospital De Guadarrama.
- Galapagar - La Navata a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T2
De Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones per bus
Per arribar des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama, agafa la 635 bus des de Ctra. La Navata - Est. Galapagar La Navata estació a Av. Torrelodones - Urb. Las Marías estació. A continuació, agafa la 1 bus des de Av. Torrelodones - Urb. Las Marías estació a Av. Castillo Olivares - Hospital Madrid estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 44 min The ride fare is 2,60 €. L’horari de bus and tren des de Galapagar - La Navata pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Hospital Madrid - Torrelodones a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. La Navata - Est. Galapagar La NavataID 8_06085100 m • 2 min
- 2Espera a bus635Intercambiador De Moncloa (Isla 1)
- 3Desplaça't a bus estacióAv. Torrelodones - Urb. Las MaríasID 8_0609311 min
- 4Espera a bus1Pueblo - Área H. Sur
- 5Desplaça't a bus estacióAv. Castillo Olivares - Hospital MadridID 8_1597511 min
- 6Caminar fins aHospital Madrid - TorrelodonesAvenida Castillo de Olivares20 m • 1 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones?
La manera més ràpida triga 32 minuts, utilitzant Tren línia C10, Bus línia 1.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones?
La ruta alternativa triga 44 minuts, utilitzant Bus línia 635, Bus línia 1.
Hi ha un tren directe entre Galapagar - La Navata i Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama?
No, hauràs d'agafar una tren línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 32 min.
Quina línia de tren va des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama?
La línia C10 tren va des de l'estació de Madrid-Chamartín-Clara Campoamor a prop de Galapagar - La Navata a l'estació de Torrelodones. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Torrelodones a prop de Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama
Quant de temps es triga a viatjar des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama amb tren and bus?
El temps total de viatge entre Galapagar - La Navata i Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama per tren and bus és d'aproximadament 32 min.
On puc pujar al tren a prop de Galapagar - La Navata per arribar a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama?
Agafa la C10 tren des de la Madrid-Chamartín-Clara Campoamor estació a prop de Galapagar - La Navata a Cuenca Del Guadarrama.
On puc baixar del tren quan viatjo entre Galapagar - La Navata i Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama?
Baixa del tren a la Torrelodones parada, que és la més propera a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama
Quan és l'últim tren des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama?
El darrer tren des de Galapagar - La Navata a Hospital Madrid - Torrelodones a Cuenca Del Guadarrama és la línia Regional Madrid - Segovia. Surt de la Galapagar - La Navata estació a les 21:59.
How much is the tren fare from Galapagar - La Navata to Hospital Madrid - Torrelodones?
The ride from Galapagar - La Navata to Hospital Madrid - Torrelodones costs 3,00 €.
Rutes populars
- Chamartín a Fremap Majadahonda
- Parla a Torrejón De Ardoz
- Ontígola a Madrid
- Estación De Atocha a Estadio Wanda Metropolitano
- La Latina Madrid Metro a Sol
- Collado Villalba a Colmenar Viejo
- Aranjuez a Madrid
- Vallecas a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4
- Móstoles a Hospital Universitario La Paz
- Fuenlabrada a Majadahonda
- Fuenlabrada a Illescas
- Goya a Alcorcón
- Moncloa Aravaca a Madrid Barajas Airport T4
- Aluche a Hospital Universitario 12 De Octubre.
- Guadalajara a El Escorial
- Aranjuez a Hospital Universitario Infanta Elena
- Madrid Airport Terminal 4 a Aranjuez
- Moncloa a Hospital Universitario Ramón Y Cajal.
- Pinto a Leganés
- Fuenlabrada Central a Leganés