Salta al contingut principal

Com arribar de Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe per bus?

De Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe per bus

Per arribar des de Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la M-131 bus des de Asas-Universidad Loyola estació a Av de La Palmera Frente Pabellon Guatemala estació A continuació, hauràs de canviar a 03 bus i, finalment, a agafa la M-166 bus des de Plaza de Armas estació a Muebles Castellano (V) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 15 min L’horari de bus des de Asas-Universidad Loyola pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a l’app Moovit.

75min
Bus - M-131M-131
Bus - 0303
Bus - M-166M-166
Caminar fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe
Surt de Asas-Universidad Loyola

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Asas-Universidad Loyola
  • 2
    Bus - M-131M-131
    Espera a bus
    M-131
    Av de Portugal Bar Citroen
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Av de La Palmera Frente Pabellon Guatemala
    25 min
  • 4
    Bus - 0303
    Espera a bus
    03
    Pino Montano
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Torneo (Plaza de Armas)
    10 min
  • 6
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Plaza de Armas
    310 m • 4 min
  • 7
    Bus - M-166M-166
    Espera a bus
    M-166
    Sanlucar La Mayor
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Muebles Castellano (V)
    7 min
  • 9
    Caminar fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe
    Caminar fins a
    Hospital NISA Sevilla Aljarafe
    Avenida de Plácido Fernández Viagas
    1.07 km • 14 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe

La distància entre Asas-Universidad Loyola, Valencina De La Concepción i Hospital NISA Sevilla Aljarafe, Valencina De La Concepción és aproximadament de 19.87 km, que normalment es pot recórrer en 75 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Valencina De La Concepción, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe

Per consultar l’horari de bus de Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Asas-Universidad Loyola) i la destinació (Hospital NISA Sevilla Aljarafe), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    La manera més ràpida triga 75 minuts, utilitzant Bus línia M-131, Bus línia 03, Bus línia M-166.

  • Hi ha un bus directe entre Asas-Universidad Loyola i Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 15 min.

  • Quina línia de bus va des de Asas-Universidad Loyola a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    La línia M-131 bus va des de l'estació de Av de La Palmera Frente Pabellon Guatemala a prop de Asas-Universidad Loyola a Dos Hermanas fins a l'estació de Torneo (Plaza de Armas). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Torneo (Plaza de Armas) a prop de Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Asas-Universidad Loyola fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe amb bus?

    El temps de viatge total entre Asas-Universidad Loyola a Dos Hermanas i Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción per bus és d'aproximadament 1 hr 15 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Asas-Universidad Loyola per arribar a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    Agafa la M-131 bus des de la Av de La Palmera Frente Pabellon Guatemala parada a prop de Asas-Universidad Loyola a Dos Hermanas.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Asas-Universidad Loyola i Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    Baixa del bus a la Torneo (Plaza de Armas) parada, que és la més propera a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción