Salta al contingut principal

Com arribar de Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe per bus?

De Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe per bus

Per arribar des de Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción, agafa la M-140 bus des de Blas Infante (Santa Fé) estació a Bda Guadalajara estació. A continuació, agafa la M-101B bus des de Bda Guadalajara (I) estació a Hacienda San Ignacio (V) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 35 min L’horari de bus des de Blas Infante (Rubén Darío) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a l’app Moovit.

35min
Camina fins a bus estació
Bus - M-140M-140
Bus - M-101BM-101B
Caminar fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe
Surt de Blas Infante (Santa Fé)

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Blas Infante (Santa Fé)
    140 m • 2 min
  • 2
    Bus - M-140M-140
    Espera a bus
    M-140
    Poligono Los Juncales
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Bda Guadalajara
    7 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Bda Guadalajara (I)
    70 m • 1 min
  • 5
    Bus - M-101BM-101B
    Espera a bus
    M-101B
    Hospital San Juan de Dios ( Frente Urgencias )
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Hacienda San Ignacio (V)
    11 min
  • 7
    Caminar fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe
    Caminar fins a
    Hospital NISA Sevilla Aljarafe
    Avenida de Plácido Fernández Viagas
    980 m • 13 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe

La distància entre Blas Infante (Rubén Darío), Valencina De La Concepción i Hospital NISA Sevilla Aljarafe, Valencina De La Concepción és aproximadament de 9.78 km, que normalment es pot recórrer en 35 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Valencina De La Concepción, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe

Per consultar l’horari de bus de Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Blas Infante (Rubén Darío)) i la destinació (Hospital NISA Sevilla Aljarafe), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    La manera més ràpida triga 35 minuts, utilitzant Bus línia M-140, Bus línia M-101B.

  • Hi ha un bus directe entre Blas Infante (Rubén Darío) i Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 35 min.

  • Quina línia de bus va des de Blas Infante (Rubén Darío) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    La línia M-140 bus va des de l'estació de Blas Infante (Santa Fé) a prop de Blas Infante (Rubén Darío) a Sevilla fins a l'estació de Bda Guadalajara. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Bda Guadalajara a prop de Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Blas Infante (Rubén Darío) fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe amb bus?

    El temps de viatge total entre Blas Infante (Rubén Darío) a Sevilla i Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción per bus és d'aproximadament 35 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Blas Infante (Rubén Darío) per arribar a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    Agafa la M-140 bus des de la Blas Infante (Santa Fé) parada a prop de Blas Infante (Rubén Darío) a Sevilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Blas Infante (Rubén Darío) i Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    Baixa del bus a la Bda Guadalajara parada, que és la més propera a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción