Salta al contingut principal

Com arribar de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe per bus?

De Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe per bus

Per arribar des de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción, agafa la 06 bus des de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) estació a Cristo de La Expiración (Patrocinio) estació. A continuació, agafa la M-159 bus des de Chapina-Torre Sevilla estació a Hospital Nisa estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 40 min L’horari de bus des de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a l’app Moovit.

40min
Bus - 0606
Bus - M-159M-159
Caminar fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe
Surt de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry)
  • 2
    Bus - 0606
    Espera a bus
    06
    San Lazaro
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Cristo de La Expiración (Patrocinio)
    20 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Chapina-Torre Sevilla
    190 m • 3 min
  • 5
    Bus - M-159M-159
    Espera a bus
    M-159
    C Mulhacen
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Hospital Nisa
    12 min
  • 7
    Caminar fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe
    Caminar fins a
    Hospital NISA Sevilla Aljarafe
    Avenida de Plácido Fernández Viagas
    70 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe

La distància entre Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry), Valencina De La Concepción i Hospital NISA Sevilla Aljarafe, Valencina De La Concepción és aproximadament de 12 km, que normalment es pot recórrer en 40 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Valencina De La Concepción, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe

Per consultar l’horari de bus de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry)) i la destinació (Hospital NISA Sevilla Aljarafe), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    La manera més ràpida triga 40 minuts, utilitzant Bus línia 06, Bus línia M-159.

  • Hi ha un bus directe entre Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) i Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 40 min.

  • Quina línia de bus va des de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    La línia 06 bus va des de l'estació de Cristo de La Expiración (Patrocinio) a prop de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Sevilla fins a l'estació de Chapina-Torre Sevilla. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Chapina-Torre Sevilla a prop de Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe amb bus?

    El temps de viatge total entre Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Sevilla i Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción per bus és d'aproximadament 40 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) per arribar a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    Agafa la 06 bus des de la Cristo de La Expiración (Patrocinio) parada a prop de Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) a Sevilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Reina Mercedes (Glta. Alc. Parias Merry) i Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    Baixa del bus a la Chapina-Torre Sevilla parada, que és la més propera a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción