Salta al contingut principal

Com arribar de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe per bus?

De Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe per bus

Per arribar des de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción, agafa la M-160 bus des de Chapina-Torre Sevilla estació a Hacienda San Ignacio (V) estació. A continuació, agafa la M-159 bus des de C Virgen Del Rocío Esq C Geranio estació a Frente Hospital Nisa estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 21 min L’horari de bus des de Chapina-Torre Sevilla pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a l’app Moovit.

21min
Bus - M-160M-160
Bus - M-159M-159
Caminar fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe
Surt de Chapina-Torre Sevilla

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Chapina-Torre Sevilla
  • 2
    Bus - M-160M-160
    Espera a bus
    M-160
    El Prado
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Hacienda San Ignacio (V)
    11 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    C Virgen Del Rocío Esq C Geranio
    120 m • 2 min
  • 5
    Bus - M-159M-159
    Espera a bus
    M-159
    Plaza de Armas
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Frente Hospital Nisa
    2 min
  • 7
    Caminar fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe
    Caminar fins a
    Hospital NISA Sevilla Aljarafe
    Avenida de Plácido Fernández Viagas
    150 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe

La distància entre Chapina-Torre Sevilla, Valencina De La Concepción i Hospital NISA Sevilla Aljarafe, Valencina De La Concepción és aproximadament de 6.6 km, que normalment es pot recórrer en 21 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Valencina De La Concepción, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe

Per consultar l’horari de bus de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Chapina-Torre Sevilla) i la destinació (Hospital NISA Sevilla Aljarafe), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    La manera més ràpida triga 21 minuts, utilitzant Bus línia M-160, Bus línia M-159.

  • Hi ha un bus directe entre Chapina-Torre Sevilla i Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 21 min.

  • Quina línia de bus va des de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    La línia M-160 bus va des de l'estació de Hacienda San Ignacio (V) a prop de Chapina-Torre Sevilla a Sevilla fins a l'estació de C Virgen Del Rocío Esq C Geranio. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de C Virgen Del Rocío Esq C Geranio a prop de Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Chapina-Torre Sevilla fins a Hospital NISA Sevilla Aljarafe amb bus?

    El temps de viatge total entre Chapina-Torre Sevilla a Sevilla i Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción per bus és d'aproximadament 21 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Chapina-Torre Sevilla per arribar a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    Agafa la M-160 bus des de la Hacienda San Ignacio (V) parada a prop de Chapina-Torre Sevilla a Sevilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Chapina-Torre Sevilla i Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    Baixa del bus a la C Virgen Del Rocío Esq C Geranio parada, que és la més propera a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción

  • Quan és el primer bus des de Chapina-Torre Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe?

    El primer bus des de Chapina-Torre Sevilla a Sevilla a Hospital NISA Sevilla Aljarafe a Valencina De La Concepción és Parcial Valencina - Sevilla (Por Señorío De Guzmán). Surt de la Chapina C Gonzalo Jimenez de Quesada (V) parada a les 7:54.