Salta al contingut principal

Com arribar de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme per bus and metro?

Horari de metro de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme

El metro L1 de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme circula de 6:51 a 23:12, amb sortides cada 5-15 min. El trajecte dura uns 47 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme per bus and metro

Per arribar des de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme a Sevilla, agafa la L1 metro des de Nervión estació a Prado de San Sebastián estació. A continuació, agafa la 37 bus des de Avenida Carlos V (Prado San Sebastián) estació a Avda. Bellavista (Colegio Lora Tamayo) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 47 min L’horari de bus and metro des de Luis Montoto (Luis de Morales) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Hospital Valme a l’app Moovit.

47min
Camina fins a metro estacióMetro - L1
Metro - L1
Bus - 3737
Caminar fins a Hospital Valme
Surt de Nervión

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a metro estació
    Camina fins a metro estació
    Nervión
    630 m • 8 min
  • 2
    Metro - L1
    Espera a metro
    L1
    Ciudad Expo
  • 3
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Prado de San Sebastián
    3 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Avenida Carlos V (Prado San Sebastián)
    120 m • 2 min
  • 5
    Bus - 3737
    Espera a bus
    37
    Bellavista
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Avda. Bellavista (Colegio Lora Tamayo)
    27 min
  • 7
    Caminar fins a Hospital Valme
    Caminar fins a
    Hospital Valme
    370 m • 5 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme

La distància entre Luis Montoto (Luis de Morales), Sevilla i Hospital Valme, Sevilla és aproximadament de 10.4 km, que normalment es pot recórrer en 47 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme abans del dia bus and metro, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Sevilla, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Metro de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme

Per consultar l’horari de bus and metro de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Luis Montoto (Luis de Morales)) i la destinació (Hospital Valme), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and metro disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and metro, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and metro.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme?

    La manera més ràpida triga 47 minuts, utilitzant Metro línia L1, Bus línia 37.

  • Hi ha un metro directe entre Luis Montoto (Luis de Morales) i Hospital Valme a Sevilla?

    No, hauràs d'agafar una metro línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 47 min.

  • Quina línia de metro va des de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme a Sevilla?

    La línia L1 metro va des de l'estació de Nervión a prop de Luis Montoto (Luis de Morales) a l'estació de Prado de San Sebastián. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Prado de San Sebastián a prop de Hospital Valme a Sevilla

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme a Sevilla amb metro and bus?

    El temps total de viatge entre Luis Montoto (Luis de Morales) i Hospital Valme a Sevilla per metro and bus és d'aproximadament 47 min.

  • On puc pujar al metro a prop de Luis Montoto (Luis de Morales) per arribar a Hospital Valme a Sevilla?

    Agafa la L1 metro des de la Nervión estació a prop de Luis Montoto (Luis de Morales) a Sevilla.

  • On puc baixar del metro quan viatjo entre Luis Montoto (Luis de Morales) i Hospital Valme a Sevilla?

    Baixa del metro a la Prado de San Sebastián parada, que és la més propera a Hospital Valme a Sevilla

  • Quan és l'últim tren des de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme a Sevilla?

    El darrer tren des de Luis Montoto (Luis de Morales) a Hospital Valme a Sevilla és la línia Lora del Rio - Santa Justa - Utrera - Lebrija. Surt de la Sevilla - Santa Justa estació a les 0:59.