Com arribar de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot per bus and metro?
De Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot per bus and metro
Per arribar des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la 3 bus des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas estació a Ctra. Majadahonda - Est. Boadilla Centro estació A continuació, hauràs de canviar a 571 bus i, finalment, a agafa la M-5 metro des de Empalme estació a Puerta De Toledo estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 15 min The ride fare is 6,30 €. L’horari de bus and metro des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Hospital de la Vot a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióCtra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas
- 2Espera a bus3Boadilla del Monte (Ferial de Boadilla)
- 3Desplaça't a bus estacióCtra. Majadahonda - Est. Boadilla CentroID 8_122968 min
- 4Espera a bus571Av. Las Águilas - Aluche
- 5Desplaça't a bus estacióAvenida De Los Poblados - EmpalmeID 359232 min
- 6Camina fins a metro estacióEmpalme180 m • 3 min
- 7Espera a metroM-5Alameda de Osuna
- 8Desplaça't a metro estacióPuerta De Toledo17 min
- 9Caminar fins aHospital de la VotCalle San Bernabé, 13450 m • 6 min
De Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot per bus and tren
Per arribar des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot a Madrid, agafa la 567 bus des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas estació a Norias - Est. Majadahonda estació. A continuació, agafa la C10 tren des de Majadahonda estació a Pirámides estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 13 min The ride fare is 3,85 €. L’horari de bus and metro des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Hospital de la Vot a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. M-516 - Urb. Coto De Las EncinasID 8_21230100 m • 2 min
- 2Espera a bus567Norias - Est. Majadahonda
- 3Desplaça't a bus estacióNorias - Est. MajadahondaID 8_1300320 min
- 4Camina fins a tren estacióMajadahonda200 m • 3 min
- 5Espera a trenC10Madrid-Chamartín-Clara Campoamor
- 6Desplaça't a tren estacióPirámides20 min
- 7Caminar fins aHospital de la VotCalle San Bernabé, 13980 m • 13 min
Indicacions de transport públic des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot
Horari de Bus And Metro de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot
Rutes relacionades
- Puerta Arganda a Hospital de la Vot
- La Vaguada a Hospital de la Vot
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Hospital de la Vot
- Nueva Numancia a Hospital de la Vot
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Hospital de la Vot
- Metro Montecarmelo a Hospital de la Vot
- Sierra Guadalupe a Hospital de la Vot
- Santa Eugenia a Hospital de la Vot
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Hospital de la Vot
- Fuente Carrantona - García Tapia a Hospital de la Vot
- Cementerio La Almudena a Hospital de la Vot
- Entrevías Cercanías a Hospital de la Vot
- Puerto De La Morcuera a Hospital de la Vot
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Hospital de la Vot
- Estadio De Vallecas a Hospital de la Vot
- Casa Del Reloj a Hospital de la Vot
- Legazpi - Matadero a Hospital de la Vot
- Museo Reina Sofía a Hospital de la Vot
- Legazpi a Hospital de la Vot
- Estación De Delicias a Hospital de la Vot
De Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot per bus and tren
Per arribar des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot a Madrid, agafa la 567 bus des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas estació a Norias - Est. Majadahonda estació. A continuació, agafa la C10 tren des de Majadahonda estació a Pirámides estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 13 min The ride fare is 3,85 €. L’horari de bus and metro des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Hospital de la Vot a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. M-516 - Urb. Coto De Las EncinasID 8_21230100 m • 2 min
- 2Espera a bus567Norias - Est. Majadahonda
- 3Desplaça't a bus estacióNorias - Est. MajadahondaID 8_1300320 min
- 4Camina fins a tren estacióMajadahonda200 m • 3 min
- 5Espera a trenC10Madrid-Chamartín-Clara Campoamor
- 6Desplaça't a tren estacióPirámides20 min
- 7Caminar fins aHospital de la VotCalle San Bernabé, 13980 m • 13 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot?
La manera més ràpida triga 75 minuts, utilitzant Bus línia 3, Bus línia 571, Metro línia M-5.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot?
La ruta alternativa triga 73 minuts, utilitzant Bus línia 567, Tren línia C10.
Hi ha un bus directe entre Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas i Hospital de la Vot?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 15 min.
Quina línia de bus va des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Hospital de la Vot?
La línia 3 bus va des de l'estació de Boadilla del Monte (Ferial de Boadilla) a prop de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Boadilla Del Monte fins a l'estació de Ctra. Majadahonda - Est. Boadilla Centro. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Ctra. Majadahonda - Est. Boadilla Centro a prop de Hospital de la Vot a Madrid.
Quant de temps es triga en viatjar des de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas fins a Hospital de la Vot amb bus and metro?
El temps de viatge total entre Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Boadilla Del Monte i Hospital de la Vot a Madrid per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 15 min.
On puc pujar al bus a prop de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas per arribar a Hospital de la Vot?
Agafa la 3 bus des de la Boadilla del Monte (Ferial de Boadilla) parada a prop de Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas a Boadilla Del Monte.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas i Hospital de la Vot?
Baixa del bus a la Ctra. Majadahonda - Est. Boadilla Centro estació, que és la més propera a Hospital de la Vot a Madrid
How much is the total bus and metro fare from Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas to Hospital de la Vot?
The ride from Ctra. M-516 - Urb. Coto De Las Encinas to Hospital de la Vot costs 6,30 €.
Rutes populars
- Estación De Atocha a Valdemoro
- Callao a Aeropuerto T4
- El Álamo a Leganés
- Madrid Airport Terminal 4 a Conde De Casal
- Méndez Álvaro Repsol a Palacio de la Moncloa
- Moncloa Aravaca a Madrid Atocha Station
- Nuevos Ministerios a Tres Cantos
- Atocha a Rivas-Vaciamadrid
- Móstoles a Rivas Vaciamadrid
- Manuel Becerra a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Plaza De España a Estadio Wanda Metropolitano
- Conde De Casal a Sol
- Ventas a Aeropuerto - Barajas T1
- Aeropuerto T4 a Palacio de la Moncloa
- Estación De Atocha a Hoyo De Manzanares
- Aluche a Hospital De Día Puerta De Hierro
- Majadahonda a Madrid Chamartín Station
- Argüelles Madrid Metro a Madrid Atocha Station
- Lavapiés a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Móstoles Central a Alcobendas