Salta al contingut principal

Com arribar de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot per tren?

De Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot per tren

Agafa un tren directe des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot a Madrid: agafa la C10 tren des de Pinar De Las Rozas estació a Pirámides estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 54 min The ride fare is 1,85 €. L’horari de tren des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de tren fins a Hospital de la Vot a l’app Moovit.

54min1,85 €
Camina fins a tren estació
Tren - C10
Caminar fins a Hospital de la Vot
Surt de Pinar De Las Rozas

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Pinar De Las Rozas
    740 m • 10 min
  • 2
    Tren - C10
    Espera a tren
    C10
    Madrid-Chamartín-Clara Campoamor
  • 3
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Pirámides
    26 min
  • 4
    Caminar fins a Hospital de la Vot
    Caminar fins a
    Hospital de la Vot
    Calle San Bernabé, 13
    980 m • 13 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot

La distància entre Ctra. A-6 - Talleres Renfe, Madrid i Hospital de la Vot, Madrid és aproximadament de 24.65 km, que normalment es pot recórrer en 54 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot abans del dia tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Tren de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot

Per consultar l’horari de tren de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Ctra. A-6 - Talleres Renfe) i la destinació (Hospital de la Vot), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot?

    La manera més ràpida triga 54 minuts, utilitzant Tren línia C10.

  • Hi ha un tren directe entre Ctra. A-6 - Talleres Renfe i Hospital de la Vot?

    Sí, hi ha un tren directe que va des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Las Rozas De Madrid a Hospital de la Vot a Madrid a les 54 min.

  • Quina línia de tren va des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot?

    La línia C10 tren va de l'estació de Pinar De Las Rozas a prop de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Las Rozas De Madrid fins a l'estació de Madrid-Chamartín-Clara Campoamor a prop de Hospital de la Vot a Madrid.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe fins a Hospital de la Vot amb tren?

    El temps de viatge total entre Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Las Rozas De Madrid i Hospital de la Vot a Madrid per tren és d'aproximadament 54 min.

  • On puc pujar al tren a prop de Ctra. A-6 - Talleres Renfe per arribar a Hospital de la Vot?

    Agafa la C10 tren des de la Pinar De Las Rozas estació a prop de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Las Rozas De Madrid.

  • On puc baixar del tren quan viatjo entre Ctra. A-6 - Talleres Renfe i Hospital de la Vot?

    Baixa del tren a la Madrid-Chamartín-Clara Campoamor estació, que és la més propera a Hospital de la Vot a Madrid

  • Quan és el primer tren des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Hospital de la Vot?

    El primer tren des de Ctra. A-6 - Talleres Renfe a Las Rozas De Madrid a Hospital de la Vot a Madrid és Villalba - Príncipe Pío - Chamartín. Surt de la Pinar De Las Rozas estació a les 7:29.

  • How much is the tren fare from Ctra. A-6 - Talleres Renfe to Hospital de la Vot?

    The ride from Ctra. A-6 - Talleres Renfe to Hospital de la Vot costs 1,85 €.