Com arribar de Plaza Castilla a Icai per bus?
De Plaza Castilla a Icai per bus
Per arribar des de Plaza Castilla a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 147 bus des de Plaza Castilla estació a Bilbao estació. A continuació, agafa la C03 bus des de Bilbao estació a Alberto Aguilera - Blasco De Garay estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 28 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus des de Plaza Castilla pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióPlaza Castilla
- 2Espera a bus147Callao
- 3Desplaça't a bus estacióBilbaoID 122619 min
- 4Espera a busC03Argüelles
- 5Desplaça't a bus estacióAlberto Aguilera - Blasco De GarayID 12214 min
- 6Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera70 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Plaza Castilla a Icai
Horari de Bus de Plaza Castilla a Icai
Rutes relacionades
- Playa De Louro - Islas Cíes a Icai
- Cristóbal Colón / Núñez De Balboa (Antes) a Icai
- Legazpi - Matadero a Icai
- Pío XII a Icai
- Conde De Las Posadas a Icai
- Hospital Gregorio Marañón a Icai
- Canillejas a Icai
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Icai
- Barajas a Icai
- Moncloa a Icai
- Parque De La Vaguada a Icai
- Cuatro Caminos a Icai
- Legazpi a Icai
- Hospital De La Princesa a Icai
- Conde Casal a Icai
- Valmojado - Parque Aluche a Icai
- Plaza Castilla a Icai
- O'Donnell a Icai
- Metro O'Donnell a Icai
- Gómez De La Serna - Julio Calvo a Icai
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Plaza Castilla a Icai?
La manera més ràpida triga 28 minuts, utilitzant Bus línia 147, Bus línia C03.
Hi ha un bus directe entre Plaza Castilla i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 28 min.
Quina línia de bus va des de Plaza Castilla a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 147 bus va des de l'estació de Bilbao a prop de Plaza Castilla a l'estació de Alberto Aguilera - Blasco De Garay. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Alberto Aguilera - Blasco De Garay a prop de Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Plaza Castilla a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Plaza Castilla i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 28 min.
On puc pujar al bus a prop de Plaza Castilla per arribar a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 147 bus des de la Bilbao parada a prop de Plaza Castilla a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Plaza Castilla i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Alberto Aguilera - Blasco De Garay parada, que és la més propera a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Plaza Castilla a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Plaza Castilla a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Guadalajara - Chamartín. Surt de la Chamartín estació a les 7:00.
Quan és el primer bus des de Plaza Castilla a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Plaza Castilla a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Plaza de Cibeles - Montecarmelo. Surt de la Avenida De Asturias - Plaza De Castilla parada a les 6:15.
How much is the bus fare from Plaza Castilla to Icai?
The ride from Plaza Castilla to Icai costs 3,00 €.
Rutes populars
- Madrid Airport Terminal 4 a Hostal Noviciado
- Colonia Jardín a Aeropuerto T1 T2 T3
- Móstoles a Leganés
- Moncloa a Unidad Coronaria Hospital 12 de Octubre
- Ópera a Madrid Airport Terminal 4
- Intercambiador De Avenida De América a Clínica Ruber Juan Bravo
- Móstoles a Hospital Universitario La Paz
- Gran Vía - Plaza De España a Universidad Complutense De Madrid (Campus De Somosaguas)
- Madrid Barajas Airport T4 a Chamartín
- Leganés Central a Hospital Central De La Defensa Gómez Ulla.
- Alcorcón a Hospital Universitario La Paz
- Sol a Madrid Atocha Station
- Atocha Renfe a Sol
- Chamartín a Moncloa Aravaca
- Leganés a Seseña
- Leganés a Rivas-Vaciamadrid
- Torrejón De Ardoz a Getafe
- Atocha a Arroyomolinos
- Leganés a Madrid Atocha Station
- VP Plaza España Design Madrid a Madrid Airport MAD