Com arribar de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai per bus?
De Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai per bus
Per arribar des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 49 bus des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro estació a Herrera Oria - Gómez De La Serna estació. A continuació, agafa la 133 bus des de Herrera Oria - Gómez De La Serna estació a Princesa - Rey Francisco estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 45 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióVentisquero De La Condesa - Clínica Cemtro
- 2Espera a bus49Plaza Castilla
- 3Desplaça't a bus estacióHerrera Oria - Gómez De La SernaID 155111 min
- 4Camina fins a bus estacióHerrera Oria - Gómez De La SernaID 135540 m • 1 min
- 5Espera a bus133Callao
- 6Desplaça't a bus estacióPrincesa - Rey FranciscoID 19326 min
- 7Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera330 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai
Horari de Bus de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai
Rutes relacionades
- Playa De Louro - Islas Cíes a Icai
- Cristóbal Colón / Núñez De Balboa (Antes) a Icai
- Legazpi - Matadero a Icai
- Pío XII a Icai
- Conde De Las Posadas a Icai
- Hospital Gregorio Marañón a Icai
- Canillejas a Icai
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Icai
- Barajas a Icai
- Moncloa a Icai
- Parque De La Vaguada a Icai
- Cuatro Caminos a Icai
- Legazpi a Icai
- Hospital De La Princesa a Icai
- Conde Casal a Icai
- Valmojado - Parque Aluche a Icai
- Plaza Castilla a Icai
- O'Donnell a Icai
- Metro O'Donnell a Icai
- Gómez De La Serna - Julio Calvo a Icai
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai?
La manera més ràpida triga 45 minuts, utilitzant Bus línia 49, Bus línia 133.
Hi ha un bus directe entre Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 45 min.
Quina línia de bus va des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 49 bus va des de l'estació de Herrera Oria - Gómez De La Serna a prop de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a l'estació de Herrera Oria - Gómez De La Serna. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Herrera Oria - Gómez De La Serna a prop de Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 45 min.
On puc pujar al bus a prop de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro per arribar a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 49 bus des de la Herrera Oria - Gómez De La Serna parada a prop de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Herrera Oria - Gómez De La Serna parada, que és la més propera a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Alcalá de Henares - Príncipe Pío. Surt de la Pitis estació a les 8:32.
Quan és el primer bus des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Plaza de Cibeles - Arroyo del Fresno. Surt de la Arroyo Fresno parada a les 6:20.
How much is the bus fare from Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro to Icai?
The ride from Ventisquero De La Condesa - Clínica Cemtro to Icai costs 3,00 €.
Rutes populars
- Yuncos a Madrid
- Rivas Vaciamadrid a Fuenlabrada
- Ciudad Lineal a Aeropuerto - Barajas T1
- Sol a La Latina Madrid Metro
- Estación De Atocha a Móstoles
- Alcalá De Henares a Yebes
- Hotel Praga Madrid Spain a Museo del Prado
- Ciudad Lineal a Aeropuerto T1 T2 T3
- Pinar De Las Rozas a Aeropuerto - Barajas T1
- Tribunal a Estadio Santiago Bernabéu
- Arganda Del Rey a Parla
- Getafe Centro a Aeropuerto - Barajas T1
- Intercambiador De Plaza De Castilla a Majadahonda
- Madrid Airport Terminal 4 a Collado Villalba
- Fuenlabrada a Hospital Universitario de Getafe
- Alcalá de Henares a Chinchón
- Móstoles a Madrid City Center
- Aranjuez a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Collado Villalba a Aeropuerto T4
- Madrid Chamartín Station a Estadio Santiago Bernabéu