Com arribar de La Gavia - Las Suertes a Icai per bus and metro?
De La Gavia - Las Suertes a Icai per bus and metro
Per arribar des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar una bus línia and 2 metro línies: agafa la 145 bus des de La Gavia - Las Suertes estació a Metro La Gavia estació A continuació, hauràs de canviar a M-1 metro i, finalment, a agafa la M-3 metro des de Sol estació a Argüelles estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 45 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus and metro des de La Gavia - Las Suertes pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióLa Gavia - Las Suertes
- 2Espera a bus145Ensanch. Vallecas
- 3Desplaça't a bus estacióMetro La GaviaID 39793 min
- 4Camina fins a metro estacióLa Gavia90 m • 2 min
- 5Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 6Desplaça't a metro estacióSol24 min
- 7Espera a metroM-3Moncloa
- 8Desplaça't a metro estacióArgüelles5 min
- 9Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera170 m • 3 min
De La Gavia - Las Suertes a Icai per metro
Per arribar des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-1 metro des de La Gavia estació a Sol estació. A continuació, agafa la M-3 metro des de Sol estació a Argüelles estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 46 min The ride fare is 2,00 €. L’horari de bus and metro des de La Gavia - Las Suertes pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióLa Gavia620 m • 8 min
- 2Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 3Desplaça't a metro estacióSol24 min
- 4Espera a metroM-3Moncloa
- 5Desplaça't a metro estacióArgüelles5 min
- 6Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera170 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de La Gavia - Las Suertes a Icai
Horari de Bus And Metro de La Gavia - Las Suertes a Icai
Rutes relacionades
- Playa De Louro - Islas Cíes a Icai
- Cristóbal Colón / Núñez De Balboa (Antes) a Icai
- Legazpi - Matadero a Icai
- Pío XII a Icai
- Conde De Las Posadas a Icai
- Hospital Gregorio Marañón a Icai
- Canillejas a Icai
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Icai
- Barajas a Icai
- Moncloa a Icai
- Parque De La Vaguada a Icai
- Cuatro Caminos a Icai
- Legazpi a Icai
- Hospital De La Princesa a Icai
- Conde Casal a Icai
- Valmojado - Parque Aluche a Icai
- Plaza Castilla a Icai
- O'Donnell a Icai
- Metro O'Donnell a Icai
- Gómez De La Serna - Julio Calvo a Icai
De La Gavia - Las Suertes a Icai per metro
Per arribar des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-1 metro des de La Gavia estació a Sol estació. A continuació, agafa la M-3 metro des de Sol estació a Argüelles estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 46 min The ride fare is 2,00 €. L’horari de bus and metro des de La Gavia - Las Suertes pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióLa Gavia620 m • 8 min
- 2Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 3Desplaça't a metro estacióSol24 min
- 4Espera a metroM-3Moncloa
- 5Desplaça't a metro estacióArgüelles5 min
- 6Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera170 m • 3 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de La Gavia - Las Suertes a Icai?
La manera més ràpida triga 45 minuts, utilitzant Bus línia 145, Metro línia M-1, Metro línia M-3.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de La Gavia - Las Suertes a Icai?
La ruta alternativa triga 46 minuts, utilitzant Metro línia M-1, Metro línia M-3.
Hi ha un bus directe entre La Gavia - Las Suertes i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar una bus línia and 2 metro línies en total. El temps total de viatge és de 45 min.
Quina línia de bus va des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 145 bus va des de l'estació de Ensanch. Vallecas a prop de La Gavia - Las Suertes a l'estació de Metro La Gavia. Des d'allà, hauràs d'agafar 2 metro línies fins a l'estació de Metro La Gavia a prop de Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus and metro?
El temps total de viatge entre La Gavia - Las Suertes i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus and metro és d'aproximadament 45 min.
On puc pujar al bus a prop de La Gavia - Las Suertes per arribar a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 145 bus des de la Ensanch. Vallecas parada a prop de La Gavia - Las Suertes a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre La Gavia - Las Suertes i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Metro La Gavia estació, que és la més propera a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és l'últim metro des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El darrer metro des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és la línia Pinar de Chamartín - Valdecarros. Surt de la La Gavia estació a les 3:37.
Quan és el primer tren des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de La Gavia - Las Suertes a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Guadalajara - Chamartín. Surt de la Vallecas estació a les 7:33.
How much is the bus fare from La Gavia - Las Suertes to Icai?
The ride from La Gavia - Las Suertes to Icai costs 3,50 €.
Rutes populars
- Méndez Álvaro a Torrejón De Ardoz
- Leganés Central a Hospital Central de la Defensa Gomez Ulla (Hosp. Ctl. de la Defensa Gómez Ulla)
- Alcalá de Henares a Chinchón
- Estadio Santiago Bernabéu a Fuenlabrada
- Nuevos Ministerios a Hospital Universitario Ramón Y Cajal.
- Villalbilla a Madrid
- Madrid Airport Terminal 4 a Paseo De La Castellana
- Plaza De Castilla a Aeropuerto T4
- Alcorcón a Hospital Universitario La Paz
- Oporto a Móstoles
- Vicálvaro a Alcorcón
- Madrid Airport Terminal 4 a Hortaleza
- Majadahonda a Aravaca
- Móstoles a Universidad Europea De Madrid
- Príncipe Pío a Alcalá De Henares
- Madrid Airport MAD a Puerta de Toledo Madrid Metro
- Aeropuerto T4 a Alcobendas
- Moncloa a Cuatro vientos
- Getafe Centro a Illescas
- Móstoles a Leganés