Com arribar de Fundación Jiménez Diaz a Icai per bus?
De Fundación Jiménez Diaz a Icai per bus
Agafa un bus directe des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la C2 bus des de Cristo Rey estació a Argüelles estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 12 min The ride fare is 1,50 €. L’horari de bus des de Fundación Jiménez Diaz pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCristo ReyID 4514110 m • 2 min
- 2Espera a busC2Circular 2
- 3Desplaça't a bus estacióArgüellesID 7356 min
- 4Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera370 m • 5 min
Ruta alternativa de Fundación Jiménez Diaz a Icai per bus a través de 44
Agafa un bus directe des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 44 bus des de Cristo Rey estació a Argüelles estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 13 min The ride fare is 1,50 €. L’horari de bus des de Fundación Jiménez Diaz pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCristo ReyID 4514110 m • 2 min
- 2Espera a bus44Callao
- 3Desplaça't a bus estacióArgüellesID 7357 min
- 4Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera370 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Fundación Jiménez Diaz a Icai
Horari de Bus de Fundación Jiménez Diaz a Icai
Rutes relacionades
- Playa De Louro - Islas Cíes a Icai
- Cristóbal Colón / Núñez De Balboa (Antes) a Icai
- Legazpi - Matadero a Icai
- Pío XII a Icai
- Conde De Las Posadas a Icai
- Hospital Gregorio Marañón a Icai
- Canillejas a Icai
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Icai
- Barajas a Icai
- Moncloa a Icai
- Parque De La Vaguada a Icai
- Cuatro Caminos a Icai
- Legazpi a Icai
- Hospital De La Princesa a Icai
- Conde Casal a Icai
- Valmojado - Parque Aluche a Icai
- Plaza Castilla a Icai
- O'Donnell a Icai
- Metro O'Donnell a Icai
- Gómez De La Serna - Julio Calvo a Icai
Ruta alternativa de Fundación Jiménez Diaz a Icai per bus a través de 44
Agafa un bus directe des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 44 bus des de Cristo Rey estació a Argüelles estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 13 min The ride fare is 1,50 €. L’horari de bus des de Fundación Jiménez Diaz pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCristo ReyID 4514110 m • 2 min
- 2Espera a bus44Callao
- 3Desplaça't a bus estacióArgüellesID 7357 min
- 4Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera370 m • 5 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Fundación Jiménez Diaz a Icai?
La manera més ràpida triga 12 minuts, utilitzant Bus línia C2.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Fundación Jiménez Diaz a Icai?
La ruta alternativa triga 13 minuts, utilitzant Bus línia 44.
Hi ha un bus directe entre Fundación Jiménez Diaz i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares en 12 min
Quina línia de bus va des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia C2 bus va des de l'estació de Cristo Rey a prop de Fundación Jiménez Diaz a l'estació de Circular 2 a prop de Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Fundación Jiménez Diaz i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 12 min.
On puc pujar al bus a prop de Fundación Jiménez Diaz per arribar a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la C2 bus des de la Cristo Rey parada a prop de Fundación Jiménez Diaz a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Fundación Jiménez Diaz i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Circular 2 parada, que és la més propera a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és l'últim bus des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El darrer bus des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és la línia Plaza de Cibeles - Arroyo del Fresno. Surt de la Cristo Rey - San Francisco De Sales parada a les 5:46.
Quan és el primer metro des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer metro des de Fundación Jiménez Diaz a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és El Casar - Moncloa. Surt de la Moncloa estació a les 2:10.
How much is the bus fare from Fundación Jiménez Diaz to Icai?
The ride from Fundación Jiménez Diaz to Icai costs 1,50 €.
Rutes populars
- Ocaña a Ontígola
- Intercambiador De Avenida De América a Rivas-Vaciamadrid
- Suanzes a Madrid Airport MAD
- Pinto a San Martín de la Vega
- Nuevos Ministerios a Madrid Atocha Station
- Estación De Atocha a Maternidad O'Donnell
- Intercambiador De Príncipe Pío a Cuatro vientos
- Aeropuerto T4 a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Barajas a Getafe
- Aranjuez a Universidad Complutense De Madrid (Campus De Somosaguas)
- Atocha Station a Príncipe Pío Madrid Metro
- Colmenar Viejo a Madrid Airport Terminal 4
- Aero Madrid Barajas T2 Llegada a Atocha Madrid Spain
- Atocha Station a Hotel Nuevo Boston Madrid
- Collado Villalba a Torrelodones
- Argüelles Madrid Metro a Méndez Álvaro Repsol
- Intercambiador De Plaza Elíptica a Hospital Moncloa
- Aeropuerto T1 - T2 - T3 a Estadio Wanda Metropolitano
- Alcobendas a Majadahonda
- Madrid Airport Terminal 4 a Alcorcón Central