Com arribar de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai per bus?
De Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai per bus
Agafa un bus directe des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la C03 bus des de Museo Reina Sofía estació a Alberto Aguilera - Blasco De Garay estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 26 min The ride fare is 1,50 €. L’horari de bus des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióMuseo Reina SofíaID 4985310 m • 4 min
- 2Espera a busC03Argüelles
- 3Desplaça't a bus estacióAlberto Aguilera - Blasco De GarayID 122121 min
- 4Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera70 m • 1 min
De Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai per metro
Per arribar des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-1 metro des de Atocha estació a Sol estació. A continuació, agafa la M-3 metro des de Sol estació a Argüelles estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 22 min The ride fare is 1,80 €. L’horari de bus des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióAtocha10 m • 1 min
- 2Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 3Desplaça't a metro estacióSol6 min
- 4Espera a metroM-3Moncloa
- 5Desplaça't a metro estacióArgüelles5 min
- 6Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera170 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai
Horari de Bus de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai
Rutes relacionades
- Playa De Louro - Islas Cíes a Icai
- Cristóbal Colón / Núñez De Balboa (Antes) a Icai
- Legazpi - Matadero a Icai
- Pío XII a Icai
- Conde De Las Posadas a Icai
- Hospital Gregorio Marañón a Icai
- Canillejas a Icai
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Icai
- Barajas a Icai
- Moncloa a Icai
- Parque De La Vaguada a Icai
- Cuatro Caminos a Icai
- Legazpi a Icai
- Hospital De La Princesa a Icai
- Conde Casal a Icai
- Valmojado - Parque Aluche a Icai
- Plaza Castilla a Icai
- O'Donnell a Icai
- Metro O'Donnell a Icai
- Gómez De La Serna - Julio Calvo a Icai
De Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai per metro
Per arribar des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-1 metro des de Atocha estació a Sol estació. A continuació, agafa la M-3 metro des de Sol estació a Argüelles estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 22 min The ride fare is 1,80 €. L’horari de bus des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Icai a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióAtocha10 m • 1 min
- 2Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 3Desplaça't a metro estacióSol6 min
- 4Espera a metroM-3Moncloa
- 5Desplaça't a metro estacióArgüelles5 min
- 6Caminar fins aIcaiCalle de Alberto Aguilera170 m • 3 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai?
La manera més ràpida triga 26 minuts, utilitzant Bus línia C03.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai?
La ruta alternativa triga 22 minuts, utilitzant Metro línia M-1, Metro línia M-3.
Hi ha un bus directe entre Méndez Álvaro - Estación De Atocha i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares en 26 min
Quina línia de bus va des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia C03 bus va des de l'estació de Museo Reina Sofía a prop de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a l'estació de Argüelles a prop de Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Méndez Álvaro - Estación De Atocha i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 26 min.
On puc pujar al bus a prop de Méndez Álvaro - Estación De Atocha per arribar a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la C03 bus des de la Museo Reina Sofía parada a prop de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Méndez Álvaro - Estación De Atocha i Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Argüelles parada, que és la més propera a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer bus des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Puerta de Toledo - Argüelles. Surt de la Museo Reina Sofía parada a les 10:06.
Quan és l'últim metro des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El darrer metro des de Méndez Álvaro - Estación De Atocha a Icai a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és la línia El Casar - Moncloa. Surt de la Palos De La Frontera estació a les 3:52.
How much is the bus fare from Méndez Álvaro - Estación De Atocha to Icai?
The ride from Méndez Álvaro - Estación De Atocha to Icai costs 1,50 €.
Rutes populars
- Alcalá De Henares a Majadahonda
- Móstoles a Valdemoro
- Leganés a Pinto
- Móstoles a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T2
- Cuatro Caminos Station a Nuevos Ministerios
- Alcalá de Henares a Atocha Madrid Spain
- Ciudalcampo a Madrid
- Barajas a Pinto
- Majadahonda a Aravaca
- Fuenlabrada Central a Yuncos
- Manuel Becerra a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Rivas-Vaciamadrid a Getafe
- Atocha Madrid Spain a Fuenlabrada
- Leganés a Valdemoro
- Carranque a Illescas
- Moncloa a Boadilla Del Monte
- Móstoles Central a Estadio Santiago Bernabéu
- Móstoles a Hospital Universitario De Getafe.
- Núñez De Balboa a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Callao a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4