Salta al contingut principal

Com arribar de Segovia a Jadraque per bus and tren?

Horari de bus de Segovia a Jadraque

El bus VAC246 de Segovia a Jadraque circula de 6:30 a 21:45, amb sortides cada 45 min-7 hr 15 min. El trajecte dura uns 5 hr 9 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Segovia a Jadraque per bus and tren

Per arribar des de Segovia a Jadraque a Madrid, hauràs d'agafar una bus línia and 2 tren línies: agafa la VAC246 bus des de Ctra. N-603 - Revenga estació a Ctra. N-603 - Cruce Los Ángeles De San Rafael estació A continuació, hauràs de canviar a REG tren i, finalment, a agafa la REG tren des de Chamartín - Clara Campoamor estació a Jadraque estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 5 hr 9 min L’horari de bus and tren des de Segovia pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Jadraque a l’app Moovit.

309min
Bus - VAC246VAC246
Tren - REG
Tren - REG
Tren - REG
Tren - REG
Surt de Ctra. N-603 - Revenga

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Segovia
  • 2
    Bus - VAC246VAC246
    Espera a bus
    VAC246
    2 Madrid (Moncloa) (Directo Hasta San Rafael)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ctra. N-603 - Cruce Los Ángeles De San Rafael
    13 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Los Ángeles De San Rafael
    180 m • 3 min
  • 5
    Tren - REGREG
    Espera a tren
    REG
    Madrid-Atocha Cercanías
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Chamartín - Clara Campoamor
    92 min
  • 7
    Tren - REGREG
    Espera a tren
    REG
    Zaragoza Delicias
  • 8
    Desplaça't a tren estació Jadraque
    Desplaça't a tren estació
    Jadraque
    152 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Segovia a Jadraque

La distància entre Segovia, Madrid i Jadraque, Madrid és aproximadament de 197.33 km, que normalment es pot recórrer en 309 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Segovia a Jadraque abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Segovia a Jadraque

Per consultar l’horari de bus and tren de Segovia a Jadraque amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Segovia) i la destinació (Jadraque), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Segovia a Jadraque?

    La manera més ràpida triga 309 minuts, utilitzant Bus línia VAC246, Tren línia REG, Tren línia REG.

  • Hi ha un bus directe entre Segovia i Jadraque a Madrid?

    No, hauràs d'agafar una bus línia and 2 tren línies en total. El temps total de viatge és de 5 hr 9 min.

  • Quina línia de bus va des de Segovia a Jadraque a Madrid?

    La línia VAC246 bus va des de l'estació de Ctra. N-603 - Cruce Los Ángeles De San Rafael a prop de Segovia a l'estació de Los Ángeles De San Rafael. Des d'allà, hauràs d'agafar 2 tren línies fins a l'estació de Los Ángeles De San Rafael a prop de Jadraque a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Segovia a Jadraque a Madrid amb bus and tren?

    El temps total de viatge entre Segovia i Jadraque a Madrid per bus and tren és d'aproximadament 5 hr 9 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Segovia per arribar a Jadraque a Madrid?

    Agafa la VAC246 bus des de la Ctra. N-603 - Cruce Los Ángeles De San Rafael parada a prop de Segovia a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Segovia i Jadraque a Madrid?

    Baixa del bus a la Los Ángeles De San Rafael estació, que és la més propera a Jadraque a Madrid