Salta al contingut principal

Com arribar de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera per bus and tren?

Horari de bus de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera

El bus M-130 de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera circula de 6:47 a 21:47, amb sortides cada 30 min-1 hr. El trajecte dura uns 2 hr 24 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera per bus and tren

Per arribar des de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera a Jimena De La Frontera, agafa la M-130 bus des de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) estació a Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras) estació. A continuació, agafa la MD-70 tren des de Algeciras - Paco De Lucía estació a Jimena De La Frontera estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 24 min L’horari de bus and tren des de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Jimena de la Frontera a l’app Moovit.

144min
Bus - M-130M-130
Tren - MD-70MD-70
Caminar fins a Jimena de la Frontera
Surt de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur)
  • 2
    Bus - M-130M-130
    Espera a bus
    M-130
    Estación San Bernardo
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras)
    ID 2233 / 1
    28 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Algeciras - Paco De Lucía
    120 m • 2 min
  • 5
    Tren - MD-70MD-70
    Espera a tren
    MD-70
    Antequera - Santa Ana
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Jimena De La Frontera
    29 min
  • 7
    Caminar fins a Jimena de la Frontera
    Caminar fins a
    Jimena de la Frontera
    1.9 km • 24 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Campo de Gibraltar.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera

La distància entre El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur), Jimena De La Frontera i Jimena de la Frontera, Jimena De La Frontera és aproximadament de 50.54 km, que normalment es pot recórrer en 144 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Jimena De La Frontera, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera

Per consultar l’horari de bus and tren de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur)) i la destinació (Jimena de la Frontera), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera?

    La manera més ràpida triga 144 minuts, utilitzant Bus línia M-130, Tren línia MD-70.

  • Hi ha un bus directe entre El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) i Jimena de la Frontera?

    No, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 2 hr 24 min.

  • Quina línia de bus va des de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a Jimena de la Frontera?

    La línia M-130 bus va des de l'estació de Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras) a prop de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a San Roque fins a l'estació de Algeciras - Paco De Lucía. Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia fins a l'estació de Algeciras - Paco De Lucía a prop de Jimena de la Frontera a Jimena De La Frontera.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) fins a Jimena de la Frontera amb bus and tren?

    El temps de viatge total entre El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a San Roque i Jimena de la Frontera a Jimena De La Frontera per bus and tren és d'aproximadament 2 hr 24 min.

  • On puc pujar al bus a prop de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) per arribar a Jimena de la Frontera?

    Agafa la M-130 bus des de la Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras) parada a prop de El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) a San Roque.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre El Calvario - Polideportivo (San Roque Sur) i Jimena de la Frontera?

    Baixa del bus a la Algeciras - Paco De Lucía estació, que és la més propera a Jimena de la Frontera a Jimena De La Frontera