Com arribar de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra per bus?
De Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra per bus
Agafa un bus directe des de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra a Cartagena: agafa la 41 bus des de Estación de Autobuses de Cartagena estació a La Aljorra estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 45 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióEstación de Autobuses de Cartagena410 m • 6 min
- 2Espera a bus41Fuente Álamo
- 3Desplaça't a bus estacióLa Aljorra31 min
- 4Caminar fins aLa AljorraCalle Marqués de Fuente Sol290 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra
Estacions de transport públic properes a Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador
Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador es troba a Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador, Cartagena i l'estació de transport públic més propera és Paseo De Las Delicias (Impar) - Santiago.
Estacions de Tren properes a Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador:
- Cartagena
- Hospital
- Media Legua
Estacions de Bus properes a Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador:
- Paseo De Las Delicias (Impar) - Santiago
- Paseo de Las Delicias (Impar) - Mompeán
- Paseo De Las Delicias (Par) - Mompeán
Estacions de transport públic properes a La Aljorra, Cartagena
La Aljorra es troba a Calle Marqués de Fuente Sol, Cartagena i l'estació de transport públic més propera és La Aljorra.
Estacions de Bus properes a La Aljorra:
- La Aljorra
- La Aljorra I
Rutes relacionades
- Arrixaca I a La Aljorra
- El Alias a La Aljorra
- San Pío X a La Aljorra
- El Rollo, Ctra. Palmar a La Aljorra
- Salabosque a La Aljorra
- Gasolinera a La Aljorra
- Club 3ª Edad (Par) a La Aljorra
- Avda. Las Palmeras a La Aljorra
- Nuevos Juzgados a La Aljorra
- Senda de Granada (Impar) a La Aljorra
- Puente Tocinos a La Aljorra
- Bravo a La Aljorra
- Casas Nuevas a La Aljorra
- Jardín de La Seda (Frente) a La Aljorra
- San Antón, 24 a La Aljorra
- San José (Par) a La Aljorra
- Auditorio Víctor Villegas (Frente) a La Aljorra
- Carrefour Infante (Frente) a La Aljorra
- Alberto Sevilla Centro Educación (Frente) a La Aljorra
- Hospital San Carlos-Monte Carmelo a La Aljorra
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra?
La manera més ràpida triga 45 minuts, utilitzant Bus línia 41.
Hi ha un bus directe entre Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador i La Aljorra a Cartagena?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra a Cartagena en 45 min
Quina línia de bus va des de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra a Cartagena?
La línia 41 bus va des de l'estació de Estación de Autobuses de Cartagena a prop de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a l'estació de Fuente Álamo a prop de La Aljorra a Cartagena
Quant de temps es triga a viatjar des de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra a Cartagena amb bus?
El temps total de viatge entre Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador i La Aljorra a Cartagena per bus és d'aproximadament 45 min.
On puc pujar al bus a prop de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador per arribar a La Aljorra a Cartagena?
Agafa la 41 bus des de la Estación de Autobuses de Cartagena parada a prop de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a Cartagena.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador i La Aljorra a Cartagena?
Baixa del bus a la Fuente Álamo parada, que és la més propera a La Aljorra a Cartagena
Quan és l'últim bus des de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra a Cartagena?
El darrer bus des de Paseo De Las Delicias (Par) - Plaza Del Pescador a La Aljorra a Cartagena és la línia Cartagena - Fuente Álamo / Lorca. Surt de la Estación de Autobuses de Cartagena parada a les 8:00.
Rutes populars
- El Algar - Plaza Del Hondo a Torre Pacheco
- Librilla a Fuente Álamo De Murcia
- Alhama De Murcia a Yecla
- Cieza a Alguazas
- Murcia a Aledo
- Hospital Reina Sofía a Hospital De Caravaca
- Totana a Cieza
- Estadio Nueva Condomina a Blanca
- Águilas a Jumilla
- Lorca Sutullena a Torre Pacheco
- Murcia Del Carmen a San Pedro Del Pinatar
- Zoco a Facultad de Medicina
- Arrixaca I a Cartagena
- Alcantarilla a Molina De Segura
- Avenida Roldán a Los Alcázares
- Espinardo a Campus Universitario de San Javier
- Cieza a Bullas
- Estación de Autobuses de Lorca a Campus de Cartagena - Ucam
- Águilas a Puerto Lumbreras
- Alcantarilla a Murcia