Salta al contingut principal

Com arribar de Metro Antonio Machado a La Berzosa per bus?

Horari de bus de Metro Antonio Machado a La Berzosa

El bus 132 de Metro Antonio Machado a La Berzosa circula de 6:17 a 23:07, amb sortides cada 5-15 min. El trajecte dura uns 1 hr 20 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Metro Antonio Machado a La Berzosa per bus

Per arribar des de Metro Antonio Machado a La Berzosa a Cuenca Alta Del Manzanares, agafa la 132 bus des de Metro Antonio Machado estació a Isaac Peral - Fernández De Los Ríos estació. A continuació, agafa la 611 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Río Sella - Av. Asturias estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 20 min The ride fare is 4,50 €. L’horari de bus des de Metro Antonio Machado pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a La Berzosa a l’app Moovit.

80min4,50 €
Bus - 132132
Bus - 611611
Caminar fins a La Berzosa
Surt de Metro Antonio Machado

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Metro Antonio Machado
  • 2
    Bus - 132132
    Espera a bus
    132
    Moncloa
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Isaac Peral - Fernández De Los Ríos
    ID 4022
    25 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Intercambiador De Moncloa
    ID 8_17480
    100 m • 2 min
  • 5
    Bus - 611611
    Espera a bus
    611
    Ctra. M-618 - Puerta Principal Campamento
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Río Sella - Av. Asturias
    ID 8_06041
    39 min
  • 7
    Caminar fins a La Berzosa
    Caminar fins a
    La Berzosa
    Avenida de Asturias
    300 m • 4 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Metro Antonio Machado a La Berzosa

La distància entre Metro Antonio Machado, Cuenca Alta Del Manzanares i La Berzosa, Cuenca Alta Del Manzanares és aproximadament de 39.04 km, que normalment es pot recórrer en 80 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Metro Antonio Machado a La Berzosa abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Cuenca Alta Del Manzanares, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Metro Antonio Machado a La Berzosa

Per consultar l’horari de bus de Metro Antonio Machado a La Berzosa amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Metro Antonio Machado) i la destinació (La Berzosa), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Metro Antonio Machado a La Berzosa?

    La manera més ràpida triga 80 minuts, utilitzant Bus línia 132, Bus línia 611.

  • Hi ha un bus directe entre Metro Antonio Machado i La Berzosa?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 20 min.

  • Quina línia de bus va des de Metro Antonio Machado a La Berzosa?

    La línia 132 bus va des de l'estació de Isaac Peral - Fernández De Los Ríos a prop de Metro Antonio Machado a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares fins a l'estació de Intercambiador De Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Intercambiador De Moncloa a prop de La Berzosa a Cuenca Alta Del Manzanares.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Metro Antonio Machado fins a La Berzosa amb bus?

    El temps de viatge total entre Metro Antonio Machado a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i La Berzosa a Cuenca Alta Del Manzanares per bus és d'aproximadament 1 hr 20 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Metro Antonio Machado per arribar a La Berzosa?

    Agafa la 132 bus des de la Isaac Peral - Fernández De Los Ríos parada a prop de Metro Antonio Machado a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Metro Antonio Machado i La Berzosa?

    Baixa del bus a la Intercambiador De Moncloa parada, que és la més propera a La Berzosa a Cuenca Alta Del Manzanares

  • How much is the bus fare from Metro Antonio Machado to La Berzosa?

    The ride from Metro Antonio Machado to La Berzosa costs 4,50 €.