Salta al contingut principal

Com arribar de Serradells a La Cortinada per bus?

Horari de bus de Serradells a La Cortinada

El bus LS de Serradells a La Cortinada circula de 7:02 a 21:31, amb sortides cada 30 min-1 hr. El trajecte dura uns 43 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Serradells a La Cortinada per bus

Per arribar des de Serradells a La Cortinada a Andorra la Vella, agafa la LS bus des de Serradells estació a 5019-Verge Del Pilar/Maria Pla estació. A continuació, agafa la L6 bus des de 5019-Verge Del Pilar/Maria Pla estació a 341-Bordes Del Riu estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 43 min L’horari de bus des de Serradells pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a La Cortinada a l’app Moovit.

43min
Bus - LSLS
Bus - L6L6
Caminar fins a La Cortinada
Surt de Serradells

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Serradells
  • 2
    Bus - LSLS
    Espera a bus
    LS
    La Comella
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    5019-Verge Del Pilar/Maria Pla
    5 min
  • 4
    Bus - L6L6
    Espera a bus
    L6
    La Cortinada
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    341-Bordes Del Riu
    22 min
  • 6
    Caminar fins a La Cortinada
    Caminar fins a
    La Cortinada
    Carretera General 3
    390 m • 5 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Andorra la Vella.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Serradells a La Cortinada

La distància entre Serradells, Andorra la Vella i La Cortinada, Andorra la Vella és aproximadament de 15.38 km, que normalment es pot recórrer en 43 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Serradells a La Cortinada abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Andorra la Vella, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Serradells a La Cortinada

Per consultar l’horari de bus de Serradells a La Cortinada amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Serradells) i la destinació (La Cortinada), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Serradells a La Cortinada?

    La manera més ràpida triga 43 minuts, utilitzant Bus línia LS, Bus línia L6.

  • Hi ha un bus directe entre Serradells i La Cortinada?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 43 min.

  • Quina línia de bus va des de Serradells a La Cortinada?

    La línia LS bus va des de l'estació de 5019-Verge Del Pilar/Maria Pla a prop de Serradells a Andorra La Vella fins a l'estació de 341-Bordes Del Riu. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de 341-Bordes Del Riu a prop de La Cortinada a Andorra la Vella.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Serradells fins a La Cortinada amb bus?

    El temps de viatge total entre Serradells a Andorra La Vella i La Cortinada a Andorra la Vella per bus és d'aproximadament 43 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Serradells per arribar a La Cortinada?

    Agafa la LS bus des de la 5019-Verge Del Pilar/Maria Pla parada a prop de Serradells a Andorra La Vella.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Serradells i La Cortinada?

    Baixa del bus a la 341-Bordes Del Riu parada, que és la més propera a La Cortinada a Andorra la Vella

  • Quan és el primer bus des de Serradells a La Cortinada?

    El primer bus des de Serradells a Andorra La Vella a La Cortinada a Andorra la Vella és Bus Nocturn Arinsal-Ordino. Surt de la 5555-Estació Nacional parada a les 7:10.