Salta al contingut principal

Com arribar de Residencia Civitas a La Envía per bus?

Horari de bus de Residencia Civitas a La Envía

El bus M-320 de Residencia Civitas a La Envía surt un cop al dia a les 9:55. El trajecte dura uns 35 min.

De Residencia Civitas a La Envía per bus

Agafa un bus directe des de Residencia Civitas a La Envía a Vícar: agafa la M-320 bus des de Estación Intermodal estació a La Envía estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 35 min L’horari de bus des de Residencia Civitas pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a La Envía a l’app Moovit.

35min
Camina fins a bus estació
Bus - M-320M-320
Caminar fins a La Envía
Surt de Estación Intermodal

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Estación Intermodal
    760 m • 10 min
  • 2
    Bus - M-320M-320
    Espera a bus
    M-320
    Enix
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    La Envía
    10 min
  • 4
    Caminar fins a La Envía
    Caminar fins a
    La Envía
    Calle Olivos
    1.19 km • 15 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Almeria.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Residencia Civitas a La Envía

La distància entre Residencia Civitas, Vícar i La Envía, Vícar és aproximadament de 23.01 km, que normalment es pot recórrer en 35 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Residencia Civitas a La Envía abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Vícar, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Residencia Civitas a La Envía

Per consultar l’horari de bus de Residencia Civitas a La Envía amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Residencia Civitas) i la destinació (La Envía), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Residencia Civitas a La Envía?

    La manera més ràpida triga 35 minuts, utilitzant Bus línia M-320.

  • Hi ha un bus directe entre Residencia Civitas i La Envía?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Residencia Civitas a Almería a La Envía a Vícar a les 35 min.

  • Quina línia de bus va des de Residencia Civitas a La Envía?

    La línia M-320 bus va de l'estació de Estación Intermodal a prop de Residencia Civitas a Almería fins a l'estació de La Envía a prop de La Envía a Vícar.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Residencia Civitas fins a La Envía amb bus?

    El temps de viatge total entre Residencia Civitas a Almería i La Envía a Vícar per bus és d'aproximadament 35 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Residencia Civitas per arribar a La Envía?

    Agafa la M-320 bus des de la Estación Intermodal parada a prop de Residencia Civitas a Almería.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Residencia Civitas i La Envía?

    Baixa del bus a la La Envía parada, que és la més propera a La Envía a Vícar

  • Quan és l'últim bus des de Residencia Civitas fins a La Envía?

    El darrer bus des de Residencia Civitas a Almería a La Envía a Vícar és la línia Almería - Castell Del Rey/El Parador - Felix - Enix. Surt de la Estación Intermodal parada a les 17:15