Com arribar de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a La Lanzada per bus?
De María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a La Lanzada per bus
Agafa un bus directe des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a La Lanzada a O Salnés: agafa la XG626 bus des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) estació a Delfín Azul (Sanxenxo) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 55 min L’horari de bus des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a La Lanzada a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióMaría Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra)
- 2Espera a busXG626O Grove Por Lanzada
- 3Desplaça't a bus estacióDelfín Azul (Sanxenxo)ID 36051-12850 min
- 4Caminar fins aLa Lanzada330 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a La Lanzada
Horari de Bus de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a La Lanzada
Rutes relacionades
- Ourense E.I. (Estación Intermodal) a La Lanzada
- A Pasaxe, Santa Xema a La Lanzada
- Estación de Ferrocarril de Guixar a La Lanzada
- Avda. de García Barbón, 7 a La Lanzada
- Travesía de Vigo, 37 a La Lanzada
- Gregorio Espino, 57 a La Lanzada
- Praza de Eugenio Fadrique, 9 a La Lanzada
- Castrelos, 16 a La Lanzada
- Florida, 8 (Vigo) a La Lanzada
- Florida - A Miñoca (Vigo) a La Lanzada
- Florida - O Caramuxo (Vigo) a La Lanzada
- Canido (Vigo) a La Lanzada
- A Coruña a La Lanzada
- Lugo E.A. (Estación de Autobuses) a La Lanzada
- Praza de Compostela, Fronte 25 a La Lanzada
- Policarpo Sanz, 26 a La Lanzada
- Policarpo Sanz, 40 a La Lanzada
- Travesía de Cacheiras, 89 (Teo) a La Lanzada
- Souto de Vea (A Estrada) a La Lanzada
- Humanidades (Cuvi) a La Lanzada
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a La Lanzada?
La manera més ràpida triga 55 minuts, utilitzant Bus línia XG626.
Hi ha un bus directe entre María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) i La Lanzada?
Sí, hi ha un bus directe que va des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a Pontevedra a La Lanzada a O Salnés a les 55 min.
Quina línia de bus va des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a La Lanzada?
La línia XG626 bus va de l'estació de Delfín Azul (Sanxenxo) a prop de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a Pontevedra fins a l'estació de La Lanzada a prop de La Lanzada a O Salnés.
Quant de temps es triga en viatjar des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) fins a La Lanzada amb bus?
El temps de viatge total entre María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a Pontevedra i La Lanzada a O Salnés per bus és d'aproximadament 55 min.
On puc pujar al bus a prop de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) per arribar a La Lanzada?
Agafa la XG626 bus des de la Delfín Azul (Sanxenxo) parada a prop de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a Pontevedra.
On puc baixar del bus quan viatjo entre María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) i La Lanzada?
Baixa del bus a la La Lanzada parada, que és la més propera a La Lanzada a O Salnés
Quan és l'últim bus des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) fins a La Lanzada?
El darrer bus des de María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) a Pontevedra a La Lanzada a O Salnés és la línia Pontevedra - Sanxenxo - O Grove. Surt de la María Victoria Moreno - Residencia Militar (Pontevedra) parada a les 0:03
Rutes populars
- Vigo a Tomiño
- Cedeira a A Coruña
- Bueu a A Guarda
- Pontevedra a Cuntis
- Curtis a Melide
- Salceda De Caselas a A Guarda
- Arbo a Ribadavia
- Pontevedra a Salvaterra de Miño
- Meixoeiro (Instituto) a Universidade de Vigo
- Lugo a Cerdedo-Cotobade
- Pontevedra a Salceda De Caselas
- Lalín a Oia
- Estación de Autobuses (Ponteareas) a Universidade de Vigo - Campus da Xunqueira
- Pontevedra E.A. a Hospital Povisa
- Sarria a Portomarín
- Avenida de Madrid, 2 a Universidade de Vigo
- Silleda a Vigo
- Carballo a A Coruña
- Ferrol a Poio
- Agolada a Arzúa