Salta al contingut principal

Com arribar de Esc Hosteleria a La Redondela per bus?

De Esc Hosteleria a La Redondela per bus

Agafa un bus directe des de Esc Hosteleria a La Redondela a Isla Cristina: agafa la M-309 bus des de Esc Hosteleria estació a Pl Del Concejo estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 18 min L’horari de bus des de Esc Hosteleria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a La Redondela a l’app Moovit.

18min
Bus - M-309M-309
Caminar fins a La Redondela
Surt de Esc Hosteleria

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Esc Hosteleria
  • 2
    Bus - M-309M-309
    Espera a bus
    M-309
    Apeadero Ic
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Pl Del Concejo
    16 min
  • 4
    Caminar fins a La Redondela
    Caminar fins a
    La Redondela
    Calle de San Sebastián
    120 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Huelva.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Esc Hosteleria a La Redondela

La distància entre Esc Hosteleria, Isla Cristina i La Redondela, Isla Cristina és aproximadament de 5.47 km, que normalment es pot recórrer en 18 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Esc Hosteleria a La Redondela abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Isla Cristina, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Esc Hosteleria a La Redondela

Per consultar l’horari de bus de Esc Hosteleria a La Redondela amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Esc Hosteleria) i la destinació (La Redondela), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Esc Hosteleria a La Redondela?

    La manera més ràpida triga 18 minuts, utilitzant Bus línia M-309.

  • Hi ha un bus directe entre Esc Hosteleria i La Redondela?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Esc Hosteleria a Lepe a La Redondela a Isla Cristina a les 18 min.

  • Quina línia de bus va des de Esc Hosteleria a La Redondela?

    La línia M-309 bus va de l'estació de Apeadero Ic a prop de Esc Hosteleria a Lepe fins a l'estació de Pl Del Concejo a prop de La Redondela a Isla Cristina.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Esc Hosteleria fins a La Redondela amb bus?

    El temps de viatge total entre Esc Hosteleria a Lepe i La Redondela a Isla Cristina per bus és d'aproximadament 18 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Esc Hosteleria per arribar a La Redondela?

    Agafa la M-309 bus des de la Apeadero Ic parada a prop de Esc Hosteleria a Lepe.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Esc Hosteleria i La Redondela?

    Baixa del bus a la Pl Del Concejo parada, que és la més propera a La Redondela a Isla Cristina

  • Quan és el primer bus des de Esc Hosteleria a La Redondela?

    El primer bus des de Esc Hosteleria a Lepe a La Redondela a Isla Cristina és Huelva-La Antilla-Isla Cristina. Surt de la Esc Hosteleria parada a les 9:54.