Salta al contingut principal

Com arribar de Muebles La Fábrica a La Tercia per bus?

De Muebles La Fábrica a La Tercia per bus

Agafa un bus directe des de Muebles La Fábrica a La Tercia a Murcia: agafa la 70 bus des de Glorieta de España estació a Plaza de Gea y Truyols estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 45 min L’horari de bus des de Muebles La Fábrica pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a La Tercia a l’app Moovit.

45min
Camina fins a bus estació
Bus - 7070
Caminar fins a La Tercia
Surt de Glorieta de España

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Glorieta de España
    870 m • 12 min
  • 2
    Bus - 7070
    Espera a bus
    70
    A - Avileses
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Plaza de Gea y Truyols
    32 min
  • 4
    Caminar fins a La Tercia
    Caminar fins a
    La Tercia
    Avenida del Mediterráneo
    160 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Murcia.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Muebles La Fábrica a La Tercia

La distància entre Muebles La Fábrica, Murcia i La Tercia, Murcia és aproximadament de 32.73 km, que normalment es pot recórrer en 45 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Muebles La Fábrica a La Tercia abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Murcia, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Muebles La Fábrica a La Tercia

Per consultar l’horari de bus de Muebles La Fábrica a La Tercia amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Muebles La Fábrica) i la destinació (La Tercia), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Muebles La Fábrica a La Tercia?

    La manera més ràpida triga 45 minuts, utilitzant Bus línia 70.

  • Hi ha un bus directe entre Muebles La Fábrica i La Tercia a Murcia?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Muebles La Fábrica a La Tercia a Murcia en 45 min

  • Quina línia de bus va des de Muebles La Fábrica a La Tercia a Murcia?

    La línia 70 bus va des de l'estació de Glorieta de España a prop de Muebles La Fábrica a l'estació de A - Avileses a prop de La Tercia a Murcia

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Muebles La Fábrica a La Tercia a Murcia amb bus?

    El temps total de viatge entre Muebles La Fábrica i La Tercia a Murcia per bus és d'aproximadament 45 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Muebles La Fábrica per arribar a La Tercia a Murcia?

    Agafa la 70 bus des de la Glorieta de España parada a prop de Muebles La Fábrica a Murcia.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Muebles La Fábrica i La Tercia a Murcia?

    Baixa del bus a la A - Avileses parada, que és la més propera a La Tercia a Murcia

  • Quan és el primer bus des de Muebles La Fábrica a La Tercia a Murcia?

    El primer bus des de Muebles La Fábrica a La Tercia a Murcia és Avileses - Murcia. Surt de la Glorieta de España parada a les 7:00.