Com arribar de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Lobosillo per bus?
De Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Lobosillo per bus
Agafa un bus directe des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Lobosillo a Murcia: agafa la 41 bus des de Estación de Autobuses de Cartagena estació a Casa Grande estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 15 min L’horari de bus des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Lobosillo a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióEstación de Autobuses de Cartagena130 m • 2 min
- 2Espera a bus41Fuente Álamo
- 3Desplaça't a bus estacióCasa Grande35 min
- 4Caminar fins aLobosilloCalle Río Guadiana2.74 km • 35 min
Indicacions de transport públic des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Lobosillo
Horari de Bus de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Lobosillo
Rutes relacionades
- La Escucha - Los Jopos a Lobosillo
- Cartagena-Plaza Bastarreche a Lobosillo
- Llano Del Beal a Lobosillo
- Arrixaca I a Lobosillo
- La Vereda a Lobosillo
- Las Barracas a Lobosillo
- El Alias a Lobosillo
- San Pío X a Lobosillo
- Malecón a Lobosillo
- El Rollo, Ctra. Palmar a Lobosillo
- Salabosque a Lobosillo
- Gasolinera a Lobosillo
- Avda. Las Palmeras a Lobosillo
- Nuevos Juzgados a Lobosillo
- Senda de Granada (Impar) a Lobosillo
- Puente Tocinos a Lobosillo
- Ermita a Lobosillo
- Bravo a Lobosillo
- Casas Nuevas a Lobosillo
- Camino Del Puente a Lobosillo
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Lobosillo?
La manera més ràpida triga 75 minuts, utilitzant Bus línia 41.
Hi ha un bus directe entre Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll i Lobosillo?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Cartagena a Lobosillo a Murcia a les 1 hr 15 min.
Quina línia de bus va des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Lobosillo?
La línia 41 bus va de l'estació de Estación de Autobuses de Cartagena a prop de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Cartagena fins a l'estació de Casa Grande a prop de Lobosillo a Murcia.
Quant de temps es triga en viatjar des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll fins a Lobosillo amb bus?
El temps de viatge total entre Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Cartagena i Lobosillo a Murcia per bus és d'aproximadament 1 hr 15 min.
On puc pujar al bus a prop de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll per arribar a Lobosillo?
Agafa la 41 bus des de la Estación de Autobuses de Cartagena parada a prop de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Cartagena.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll i Lobosillo?
Baixa del bus a la Casa Grande parada, que és la més propera a Lobosillo a Murcia
Quan és el primer bus des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Lobosillo?
El primer bus des de Plaza de Las Puertas de San José - Capitanes Ripoll a Cartagena a Lobosillo a Murcia és Cartagena - Fuente Álamo / Lorca. Surt de la Estación de Autobuses de Cartagena parada a les 9:00.
Rutes populars
- C.C. Dos Mares a Balsicas
- Hospital Reina Sofía a Molina De Segura
- La Unión a San Javier
- Fortuna a Bullas
- Estación de Autobuses de Cartagena a Campo de Fútbol Mundial 82
- Murcia a Totana
- Plaza De La Cruz a San Javier Murcia Spain
- Águilas a Puerto Lumbreras
- Cabo de Palos a Yecla
- La Unión a Totana
- Fuente Álamo De Murcia a Calasparra
- Plaza Circular, 14 (V) a Facultad de Economía y Empresa
- Centro Comercial a Lo Pagán
- Jumilla a Fortuna
- Tallante (Frente Venta Del Buen Descanso) a Lobosillo
- Mula a Totana
- San Cayetano a Balsicas
- Juan de La Cierva, 6 a Facultad de Economía y Empresa
- Archena a Las Torres De Cotillas
- Nerpio a Torre-Pacheco