Salta al contingut principal

Com arribar de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales per bus and tren?

De Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales per bus and tren

Per arribar des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales a Tocina, agafa la C1 bus des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) estació a José Laguillo (Estación de Santa Justa) estació. A continuació, agafa la C1 tren des de Sevilla - Santa Justa estació a Los Rosales estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 7 min L’horari de bus and tren des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Los Rosales a l’app Moovit.

67min
Camina fins a bus estació
Bus - C1C1
Tren - C1
Caminar fins a Los Rosales
Surt de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria)

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria)
    20 m • 1 min
  • 2
    Bus - C1C1
    Espera a bus
    C1
    Prado
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    José Laguillo (Estación de Santa Justa)
    18 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Sevilla - Santa Justa
    230 m • 3 min
  • 5
    Tren - C1
    Espera a tren
    C1
    Lora Del Río
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Los Rosales
    32 min
  • 7
    Caminar fins a Los Rosales
    Caminar fins a
    Los Rosales
    Calle Jazmín
    590 m • 8 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales

La distància entre Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria), Tocina i Los Rosales, Tocina és aproximadament de 39.6 km, que normalment es pot recórrer en 67 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Tocina, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales

Per consultar l’horari de bus and tren de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria)) i la destinació (Los Rosales), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales?

    La manera més ràpida triga 67 minuts, utilitzant Bus línia C1, Tren línia C1.

  • Hi ha un bus directe entre Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) i Los Rosales?

    No, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 7 min.

  • Quina línia de bus va des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Los Rosales?

    La línia C1 bus va des de l'estació de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a prop de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Sevilla fins a l'estació de Prado. Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia fins a l'estació de Prado a prop de Los Rosales a Tocina.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) fins a Los Rosales amb bus and tren?

    El temps de viatge total entre Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Sevilla i Los Rosales a Tocina per bus and tren és d'aproximadament 1 hr 7 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) per arribar a Los Rosales?

    Agafa la C1 bus des de la Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) parada a prop de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Sevilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) i Los Rosales?

    Baixa del bus a la Prado estació, que és la més propera a Los Rosales a Tocina